וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: צ'לסי בחצי הגמר אחרי 0:1 בלסטר, סיטי תפגוש את ארסנל

בארקלי כבש (63) וסידר לבלוז כרטיס לארבע הגדולות, שם ישחקו מול מנצ'סטר יונייטד. דה בראונה (37) וסטרלינג (68) העלו את סיטי

מתוך טוויטר

בווידאו: אוהדי ליברפול חוגגים אליפות

אחרי עלייתה של מנצ'סטר יונייטד שניצחה בהארכה את נוריץ', תמונת חצי גמר הגביע האנגלי תושלם הערב (ראשון). מי שהצטרפה לשדים האדומים היא ארסנל, שניצחה 1:2 את שפילד יונייטד בדקה ה-91. גם צ'לסי עלתה לשלב הבא עם 0:1 מול לסטר בחוץ. מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:2 את ניוקאסל בחוץ ותפגוש בשלב הבא את ארסנל יקירתה.

במחצית של ניוקאסל מול מנצ'סטר סיטי התבצעה ההגרלה של חצי הגמר, ובה נקבע שמנצ'סטר יונייטד תשחק מול צ'לסי וארסנל ממתינה למנצ'סטר סיטי או ניוקאסל.

דני סבאיוס שחקן ארסנל חוגג שער. רויטרס
הגיע הזמן שיופיע. דני סבאיוס/רויטרס

שפילד יונייטד - ארסנל 2:1

התותחנים שזכו בגביע האנגלי בשלוש מתוך שש העונות הקודמות, השאירו לעצמם סיכוי להנפה נוספת עם עלייה דרמטית לחצי הגמר. שפילד יונייטד היא הפתעת העונה בפרמיירליג וכבר ניצחה את ארסנל העונה בבראמל ליין, אבל לאחרונה איבדה גובה עם שני הפסדים וכעת גם סיימה את דרכה בגביע. שער של ג'ון לונדסטרם נפסל כבר בדקה השמינית בסיוע ה-VAR בגלל נבדל, ובצד השני נשרק פנדל לזכות האורחת שאותו ניצל ניקולא פפה בדקה ה-25. הבליידס לחצו כדי להשוות, עוד שער נפסל, ואז בדקה ה-87 קומדיית טעויות בהגנת ארסנל סידרה לדייויד מקגולדריק שער קל. עוד משחק נכנס להארכה? לא אם שואלים את דני סבאיוס. דווקא אחרי שתי החמצות של המארחת, המחליף הספרדי פרץ בקלות בצד ימין ומזווית קשה בעט פנימה והכריע את המשחק בדקה ה-91 עם שערו הראשון במסגרת מקומית (כבש רק בליגה האירופית העונה). חצי גמר מספר 30 לארסנל - הכי הרבה באנגליה (יחד עם מנצ'סטר יונייטד).

שחקני שפילד יונייטד מאוכזבים. רויטרס
במקום להשלים מהפך, ספגו בצד השני. שחקני שפילד יונייטד מאוכזבים/רויטרס
דויד לואיז שחקן ארסנל לאחר שנפצע. רויטרס
נפצע והוחלף. דויד לואיז/רויטרס

לסטר סיטי - צ'לסי 1:0

הבלוז השיגו את הכרטיס המיוחל לחצי הגמר והצטרפו למנצ'סטר יונייטד וארסנל, שכבר הבטיחו את מקומן שם. צ'לסי, שהגיעה מלאת ביטחון אחרי ה-1:2 מול מנצ'סטר סיטי, נראתה טוב יותר וכבשה את השער היחיד בדקה ה-63: וויליאן העביר מסירת רוחב מימין, רוס בארקלי המשיך בנגיעה רכה וחכמה עם הפס פנימה את ה-0:1.

רוס בארקלי שחקן צ'לסי עם טמי אברהם. רויטרס
בארקלי ואברהם חוגגים/רויטרס

ניוקאסל - מנצ'סטר סיטי 2:0

הקבוצה של פפ גווארדיולה הגיעה חבוטה אחרי ההפסד לצ'לסי, שהכריע בצורה סופית ורשמית את סיפור האליפות. למרות זאת מנצ'סטר סיטי עמדה במשימה, עלתה לחצי הגמר ותפגוש שם יריבה שהיא אוהבת מאוד לפגוש: ארסנל, אותה ניצחה בשבעת המפגשים האחרונים בכל המסגרות (שש פעמים בליגה ופעם אחת בגביע הליגה) כשיחס השערים עומד על 2:20

בדקה ה-36 קיבלה סיטי פנדל אחרי שפביאן שר ביצע עבירה ברחבה. קווין דה בראונה בעט בקלות פנימה כעבור דקה וקבע 0:1. ראחים סטרלינג הכפיל בדקה ה-68 עם שער יפהפה ובעיטה משמאל-אמצע אל האפינה הרחוקה אחרי מסירה של פיל פודן וזה 0:2.

ראחים סטרלינג שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
סטרלינג וסיטי חוגגים עלייה לחצי הגמר/GettyImages

משחק נוסף (ליגה)

ווטפורד - סאות'המפטון 3:1
לווטפורד: יאן בדנארק (79), לסאות'המפטון: דני אינגס (16 ו-70), ג'יימס וורד (82).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully