וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה מברך את ליברפול ומודה: "שאר הליגה הרחק מאחור, זו האמת"

מאמן מנצ'סטר סיטי מבין כמה האלופה החדשה דומיננטית, אבל מייחל לתואר בעונה הבאה: "חסרה לנו מוטיבציה". באנגליה מהללים: "ליברפול האלופה המלהיבה אי פעם"

מתוך טוויטר

פפ גווארדיולה מודה אחרי האליפות ההיסטורית של ליברפול: שאר הפרמיירליג רחוקה מאוד מהם. מאמן מנצ'סטר סיטי התראיין אחרי ההפסד 2:1 אמש (חמישי) לצ'לסי, שקבע כי המרסיסיידרס יניפו את הצלחת לראשונה אחרי 30 שנה, והסביר מדוע ליברפול מועמדת לשלוט בליגה האנגלית בשנים הקרובות.

"המציאות היא שאנחנו ושאר הקבוצות רחוקים מהם מאוד. ליברפול שיחקה כדורגל פנטסטי ובעיקר יציב מאוד לאורך כל העונה. אנחנו שמטנו נקודות בהתחלה, והם לא", הסביר פפ. "בעונה הבאה נצטרך להיות יותר יציבים. לפני שנתיים הובלנו על ליברפול ב-25 נקודות, ועכשיו הם נמצאים מאיתנו באותו מרחק. אי אפשר לשכוח את שתי האליפויות שזכינו בהן, זו היתה הצלחה אדירה, ולכן צריך לקחת את זה בפרופורציות ולומר לעצמנו, 'אי אפשר לזכות תמיד בכל האליפויות'. נצטרך ללמוד מהשגיאות שלנו ולתקן אותן".

פפ גווארדיולה מתחבק עם יורגן קלופ אחרי המשחק של מנצ'סטר סיטי מול ליברפול. רויטרס
בעונה הבאה יהיה קרב יותר צמוד? פפ וקלופ/רויטרס

גווארדיולה טוען שאחד האלמנטים שהכריעו את האליפות לטובת ליברפול הרצון והתשוקה. "אולי לא הגענו עם אותה רמת מוטיבציה כמוהם לעונה הזו. ליברפול שיחקה כל משחק כאילו שזה הצ'אנס האחרון שלהם, ואולי אנחנו לא", אמר. "במיוחד ברגעי מפתח בפתיחת העונה, הם שיחקו עם תשוקה עצומה, עם רעב אדיר. אנחנו היינו הרחק מאחור".

גם הפרשנים משוכנעים שליברפול תישאר דומיננטית בעתיד, ולכל הפחות תהיה פייבוריטית ברורה לזכות באליפות בעונה הבאה. לטענת כריס סאטון, ליברפול היתה העונה אחת הקבוצות הגדולות בתולדות הפרמיירליג. "היא לא הצטרפה למועדון של האלופות הכי מבריקות בתולדות הליגה לצד ארסנל הבלתי מנוצחת וצ'לסי של ז'וזה מוריניו. אני חושב שהיא האלופה הכי מלהיבה שראינו", כתב ב"דיילי מייל".

"היו אליפויות מרשימות בעבר. יונייטד של אלכס פרגוסון היתה אדירה, צ'לסי של מוריניו היתה יעילה בצורה מדהימה, ארסנל הבלתי מנוצחת היתה גדולה. אבל לא היתה לנו אלופה כמו ליברפול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully