וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפיצת המדרגה של דני אבדיה: "הוא משחק יותר לאט, וזה נהדר"

26.6.2020 / 7:50

ג'ייק כהן מנתח את השינוי במשחקו של הכישרון הצעיר, שמצטיין מאז החזרה מפגרת הקורונה. האנטר ייבדק, יוכל לשחק נגד ירושלים?

אולם הדרייב אין מחוטא לקראת החזרה מפגרת הקורונה/צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

מכבי תל אביב שמרה אמש (חמישי) על יתרונה בראשות טבלת ליגת העל עם ניצחון נוח 65:103 על הפועל חולון הרביעית בטבלה. הקבוצה של יאניס ספרופולוס התפוצצה ברבע השלישי, אותו ניצחה 8:33, אחרי מחצית ראשונה פחות טובה, ותגיע למשחק העונה נגד הפועל ירושלים ביום שני, עם יתרון של שני משחקים מהקבוצה הדולקת אחריה.

חמישה שחקנים קלעו בספרות כפולות עבור הצהובים, כששוב מעל כולם היה דני אבדיה עם 18 נקודות ב-21 דקות. ג'ייק כהן הוסיף 16 נקודות ב-15 דקות ואמארה סטודמאייר, במשחקו הטוב ביותר במדים הצהובים, קלע 15 נקודות, כשהוא מנצל את העדרו של אותלו האנטר.

"היה משחק טוב שלנו. פתחנו טוב התקפית, ובמחצית השנייה הרמנו הילוך גם הגנתית", סיכם המאמן יאניס ספרופולוס, "אני מרוצה מהדרך שבה שיחקנו. חילקנו 28 אסיסטים, הייתה לנו מחצית שנייה טובה מאוד בהגנה ואנחנו ממשיכים הלאה. אנחנו צריכים למצוא את הקצב שלנו מוקדם יותר, אבל אנחנו עובדים על זה והזמן יעשה את שלו".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
מרוצה מהבליץ. ספרופולוס/דני מרון

ג'ייק כהן הוסיף: "החבר'ה שהתחילו את הרבע השלישי עשו עבודה נהדרת, הם הפכו את המשחק עבורנו לקל, קבעו את הטון במחצית השנייה וברגע שהיה לנו את המומנטום פשוט המשכנו. אני נותן להם המון קרדיט על הדרך בה הם פתחו. אין ספק שזה צעד בכיוון הנכון עבורנו וכעת אנחנו יכולים להסתכל קדימה לעבר ירושלים ביום שני. במחצית היה לנו כמה דקות לחשוב איך עוצרים אותם. צוות האימון שלנו עושה עבודה טובה בלהרגיע אותנו או לדרבן אותנו - לפי מה שאנחנו צריכים - אז מגיע להם הרבה קרדיט".

כהן פרגן בסיום לדני אבדיה, שחזר מפגרת הקורונה בכושר מצוין: "אני חושב שהוא משחק ממש טוב. הוא משחק לאט יותר, וזה נשמע כמו דבר רע אבל אני חושב שזה נהדר. הוא לוקח את הזמן ומקבל החלטות ממש טובות. בעבר הוא היה מעט נמהר מדי בקבלת ההחלטות ועכשיו הוא לוקח את המשחק לאט יותר ומקבל החלטות נהדרות. הוא נכס אדיר עבורנו".

מי שלא שיחק אמש היה אותלו האנטר, שסובל מגב תפוס מתחילת השבוע. האנטר יעבור היום כמה בדיקות שיקבעו האם הוא יוכל לחזור לאימונים לקראת המשחק נגד הפועל ירושלים ביום שני, או שימשיך לקבל מנוחה כדי להכינו למשחקי ההכרעה של העונה.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully