וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההערכה: קטש לא ימשיך בנבחרת. בית הלחמי וגודס מועמדים להחליפו

25.6.2020 / 13:56

לאחר הגשת התביעה גוברים הקולות בכדורסל הישראלי כי מאמן הנבחרת יסיים את דרכו. המאמן שהוביל את העתודה לזכייה בשתי אליפויות אירופה נחשב למועמד מוביל, כשגם מאמן העתודה הנוכחי בעל סיכוי גדול. באיגוד לא צפויים להכריע במהרה

צילום ועריכה: קובי אליהו

האם דרכו של עודד קטש בנבחרת ישראל קרובה לסיומה? גורמים בכירים בכדורסל הישראלי העריכו מאז הפרסום על התביעה של מאמן נבחרת ישראל נגד איגוד הכדורסל כי הסיכוי שקטש ימשיך להדריך את הנבחרת הוא נמוך מאוד. "כל עוד העניינים היו בגדר סכסוך שלא הגיע לבית משפט, הייתה אפשרות לגמור את זה אחרת", העריך בכיר המקושר באיגוד הכדורסל, "כעת, אם קטש ימשיך להדריך את הנבחרת זה לא פחות מנס".

ההערכה היא שבאיגוד הכדורסל לא ימהרו לקבל החלטה שכן המשחקים הבאים של נבחרת ישראל נקבעו רק לחודש נובמבר השנה, וייתכן שאף יידחו שכן יורובאסקט 2021 יידחה מתאריכו המקורי בעקבות דחיית אולימפיאדת טוקיו בשנה אחת. בתנאים הללו ינסו באיגוד קודם כל למצות את ההליך המשפטי נגד קטש לפני שימנו מאמן במקומו.

מאמן נבחרת העתודה, אריאל בית הלחמי. יוסי ציפקיס
מוערך מאוד על ידי אנשי האיגוד. אריאל בית הלחמי/יוסי ציפקיס

עם זאת, שני המאמנים שנחשבים כעת למועמדים הבולטים ביותר לתפקיד הם אריאל בית הלחמי וגיא גודס. בית הלחמי, ששימש במשך שנים כעוזר בנבחרת הבוגרת של ישראל, מוערך מאוד על ידי אנשי האיגוד לאחר שהוביל את נבחרת העתודה לזכייה באליפות אירופה בשנת 2018 ו-2019, כשרבים מבוגרי הנבחרת הזאת צפויים להיות בתפקידי מפתח ביורובאסקט הבא, אליו ככל הנראה תעפיל הנבחרת.

גודס, שהיה אמור להדריך את נבחרת העתודה בקיץ הקרוב, אך אליפות אירופה נדחתה, סיים את דרכו בנבחרת ישראל הבוגרת כעוזרו של עודד קטש עוד לפני שהספיק להיות במשחק אחד, אך גורמים באיגוד טענו כי למרות זאת הדבר לא אמור לפגוע בעתידו באיגוד הכדורסל.

קטש אמר היום: "לאחר בירור משפטי סביב הוצאתי לחל"ת בתקופת משבר הקורונה ובעקבות חילוקי דעות עם האיגוד ומאמצים לפתור את המחלוקת בהדברות ישירה, הרגשתי צורך ואף מחוייבות לפנות לדרך אחרת כדי לעמוד על זכויותי כעובד וכמאמן. למען הסר ספק, בכוונתי לאמן ולשרת את נבחרת ישראל עד השלמת המשימה שלקחתי על עצמי ולקיים את חלקי בחוזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully