וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל תל אביב זרקו אבוקות באימון לקראת הדרבי, אילון אלמוג ימשיך לפתוח?

כ-20 אוהדים הגיעו למתחם האימונים ועודדו את השחקנים לפני מכבי תל אביב (שבת, 21:00, ספורט 5). בוזגלו לא תורגל בהרכב. אמאדור צפוי לשוב ל-11 של איביץ', אלמוג ימשיך לפתוח

מחזור 33הסתיים27/06/2020
מכבי תל אביב
  • בלקמן (67, פנדל)
  • טיבי (81)
  • שכטר (89)
0
    הפועל תל אביב
    צילום: האתר הרשמי של מכבי תל אביב

    בווידאו: ולאדן איביץ' לאחר ניצחונה של מכבי תל אביב על הפועל חיפה

    הפועל תל אביב

    כ-20 אוהדים של הפועל תל אביב הגיעו היום (שישי) למתחם חודורוב, עודדו את השחקנים לקראת הדרבי מול מכבי תל אביב (שבת, 21:00, ספורט 5) ואף זרקו מספר אבוקות. אוראל דגני יחזור ל-11 של ניר קלינגר לאחר שנעדר נגד מכבי חיפה עקב צהובים. מאור בוזגלו לא תורגל ב-11 כאשר מוטי ברשצקי שולב בשלישיית הקישור יחד עם שי אייזן ועמנואל בואטנג. לצד עמרי אלטמן בחלק הקדמי תורגלו לסירוגין עומר דמארי ושביט מזל, כאשר נראה כי האחרון יהיה זה שיפתח. לשחקניו אמר קלינגר: "זה משחק ששמים את כל העייפות או התקופה הפחות טובה בצד. זאת לא קלישאה שלדרבי חוקים משלו, הוכחנו במשחקים הקודמים שלא נפלנו ממכבי תל אביב ואנחנו מסוגלים לעלות בטירוף ולצאת עם ניצחון".

    לכלי התקשורת אמר המאמן לקראת המשחק: "אנחנו מודעים לרגישות ולחשיבות של כל הסיטואציה הזו עבור האוהדים שלנו ועבור המועדון, ומעדיפים לדבר על המגרש ולא לפני". אלטמן הוסיף: "הדרבי זה תמיד משחק מיוחד וחשוב לנו ולאוהדים. ניתן הכל על המגרש במטרה לשמח אותם".

    הקשר אילי תמם חתם על חוזה לארבע שנים במועדון.

    ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
    רוצה לדבר על המגרש. קלינגר/דני מרון

    מכבי תל אביב

    ולאדן איביץ' צפוי להמשיך מחר (שבת, 21:00, ספורט 5) במערך של שלושה בלמים בדרבי התל אביבי שבסופו מכבי תל אביב צפויה לחגוג רשמית אליפות שנייה ברצף. ז'איר אמאדור אמור לשוב להרכב. איתן טיבי שלא פתח בשום משחק בפלייאוף עד כה, מתחרה עם שרן ייני על אותה עמדה. בקישור עשוי איביץ' לפתוח עם דן גלזר, אייל גולסה ודור פרץ יחד. אילון אלמוג אמור להמשיך ולקבל קרדיט אחרי שכבש צמד שערים בשני המשחקים האחרונים. איתי שכטר מועמד לחזור להרכב במקום ניק בלקמן.

    דורון ליידנר שחקן הפועל תל אביב מול איתי שכטר שחקנה של מכבי תל אביב. דני מרון
    ישוב להתקפה? שכטר/דני מרון

    טריוויה

    * הפעם גם תיקו (או אפילו הפסד ראשון העונה, במקביל למעידה של מכבי חיפה) יעניק למכבי תל אביב באופן רשמי אליפות שנייה ברציפות ו-23 בתולדותיה.

    * מאזן הדרבים בליגה: 54 ניצחונות למכבי תל אביב, 46 להפועל תל אביב ועוד 56 תוצאות תיקו.

    * מכבי תל אביב ניצחה בשלושת משחקי הדרבי העונה (0:8 במצטבר) וניצחון נוסף יקבע תקדים: עונה ראשונה אי פעם שבה הצהובים מנצחים את האדומים ארבע פעמים.

    * בנוסף, מכבי תל אביב סופרת 11 דרבים ללא הפסד בליגה (שווה לשיא קודם של הפועל תל אביב) ואחד נוסף יהווה שיא של המפגשים.

    * בכל המסגרות מדובר כבר ב-15 משחקים ללא ניצחון של הפועל תל אביב, מאז ה-1:3 בליגה באפריל 2014. שניים מהכובשים באותו משחק עדיין לובשים אדום, עומר דמארי ואוראל דגני, כאשר הבלם לא מצא מאז את הרשת בליגת העל.

    * ולאדן איביץ', שהפסיד רק פעם אחת ב-68 משחקים כמאמן בליגת העל (לעומת 50 ניצחונות), גבר על ניר קלינגר בחמשת המפגשים הקודמים ביניהם.

    * הצהובים שמרו העונה על שער נקי ב-26 מחזורים וספגו בסך הכול שמונה שערים. נתון היסטורי בליגה הבכירה. הפועל תל אביב היא אחת מתשע קבוצות שלא מצאו העונה את הרשת של דניאל טננבאום.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: גל לייבוביץ'
    אצטדיון: בלומפילד

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully