וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה - הפועל רעננה: אייל לחמן וקבוצתו רוצים לשחק עד לרגע האחרון

26.6.2020 / 10:18

אחרי שהירידה ללאומית הפכה לרשמית, המאמן וקבוצתו רוצים לסיים את העונה עם ניצחון מול חדרה (שבת, 19:45): "נמשיך לנסות לשחק כדורגל חיובי והתקפי"

מחזור 32הסתיים27/06/2020
הפועל חדרה
  • לוסיו (5)
  • זלקה (27)
2:2
  • (15) דסה
  • (53) אנסה
הפועל רעננה
שחקן הפועל חדרה אליאל פרץ, פלייר/דוברות הפועל חדרה

בווידאו: אליאל פרץ לאחר ניצחונה של הפועל חדרה בקרית שמונה

הפועל חדרה

הפועל חדרה רוצה להמשיך במומנטום מהניצחון על עירוני קרית שמונה ולנצח גם את הפועל רעננה (שבת, 19:45), שלמעשה ירדה ליגה. "אנחנו משחקים נגד קבוצה שלמרות שירדה ליגה, נלחמת על המגרש", אמר מימר. "קל זה לא יהיה בטוח, אבל אנחנו רוצים להמשיך במומנטום מהניצחון על קרית שמונה ולייצר רצף ניצחונות".

בחדרה רוצים לסיים את העונה במקום הראשון בפלייאוף התחתון. אוסטין אג'ידה ישוב להרכב כאשר גם וויסאם רבאח ייכנס להרכב על חשבונו של ירין חסן שנמצא בספק גדול למשחק מחר.

מאמן הפועל רעננה אייל לחמן. דני מרון
ממשיך עד לרגע האחרון. לחמן/דני מרון

הפועל רעננה

הפועל רעננה כבר ירדה ליגה, אך מתכוונת להילחם על המגרש. "גם במשחקים חסרי חשיבות לכאורה נמשיך לנסות לשחק כדורגל חיובי והתקפי כמו שעשינו במשחקים האחרונים ונמשיך לשלב שחקנים צעירים ולתת הזדמנות לשחקנים שאלו הופעות הבכורה שלהם בקבוצת בוגרים", אמר המאמן אייל לחמן. "בצד זאת, אני מעריך את השחקנים הוותיקים שרוצים לשחק עד הרגע האחרון".

טריוויה

* הפועל רעננה עדיין מחכה לנקודה ראשונה בפלייאוף התחתון וסופרת 10 הפסדים רצופים בסיבוב הפרידה שלה מליגת העל אחרי שבע עונות.

* גם לאייל לחמן יש רצף הפסדים עגום משלו לקטוע, כשהוא הפסיד בכל 13 משחקיו האחרונים כמאמן בליגת העל - חמישה כעת עם רעננה ושמונה בעונת הירידה של הפועל ראשון לציון לפני שמונה שנים.

* הפועל רעננה עם מאזן חוץ מחריד של שתי נקודות העונה (הכי גרוע מאז מכבי יפו ב-1998/99) ו-17 משחקים ללא ניצחון כאורחת. הפעם האחרונה שניצחה בחוץ הייתה באפריל אשתקד - 0:2 על הפועל חיפה. גם בעונה שעברה סיימה כקבוצת החוץ הגרועה בליגה, אבל לפחות השיגה ניצחון אחד ו-13 נקודות.

* הפועל חדרה קטעה רצף של שבעה משחקי ליגה ללא ניצחון בזכות ה-0:3 בקרית שמונה, אבל כמארחת לא ניצחה בארבעת המשחקים האחרונים (שני הפסדים ושתי תוצאות תיקו).

הרכבי הקבוצות

שופט: ספיר ברמן
אצטדיון: נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully