וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "ג'ון הולנד הברומטר שלנו, לא רוצים לסכן את ג'רמי פארגו"

מאמן הפועל ירושלים החמיא לאחד משני המצטיינים מול ראשון לציון ורמז לגבי הבכורה של הרכז: "עשוי לשחק מול מכבי תל אביב"

צילום ועריכת וידאו: אתר הפועל ירושלים

הפועל ירושלים סיימה הערב (רביעי) את שבוע מכבי ראשון לציון בניצחון כפול, כשגברה שוב על הכתומים בארנה, 86:93, הפעם בפתיחת הבית העליון של ליגת העל; זאת אחרי שניצחה אותם 78:84 ביום ראשון במחזור ה-22.

שני המצטיינים בירושלים היו שני הגארדים, שחיפו על הקו האחורי הדליל: תמיר בלאט עם 21 נקודות ועשרה אסיסטים (6 מ-13 לשלוש), וג'ון הולנד עם 20 נקודות. "הולנד הוא הברומטר שלנו", אמר המאמן עודד קטש. "כשהוא מגיע לזריקות שלו, סימן שכולם עובדים בצורה טובה. תמיר אמנם נחשב עדיין צעיר, אבל אנחנו מכירים את האיכויות שלו שרק הולכות ומשתפרות. זה הכדורסל שהוא יודע לייצר. ניסינו לשמור כוחות ולחלק דקות, והוא שיחק קצת יותר ממה שתיכננו [30 דקות]. היום גם נכנסו לו הזריקות שלא נכנסו במשחק הראשון [בו סיים עם 0 מ-7 מהשדה]".

קטש הודה כי "הפער הכי גדול שאנחנו צריכים להשלים קשור לעמנואל טרי. הוא צריך ללמוד את השיטה, והשחקנים צריכים ללמוד אותו. אנחנו שמים את הדגש כדי להכניס אותו לעניינים. אהבתי את הדרך שבה פתחנו את המשחק. השחקנים לא בכושר מקסימלי, וקשה לשמור על אינטנסיביות לאורך הרבה דקות. ברבע הראשון שיחקנו בקצב שאנחנו צריכים. אחר כך, בגלל עייפות וכשתמיר לא היה על המגרש, היינו סטטיים. ברבע שני נוראי, עם בחירות זריקות לא טובה, הפכנו את המשחק לצמוד".

מאמן האדומים לא פסל את האפשרות שג'רמי פארגו יערוך את הופעת הבכורה שלו ביום שני ביד אליהו נגד האקסית מכבי תל אביב, אך לא לדקות ממושכות. "אנחנו יודעים מה פארגו יודע לעשות, הוא מכיר את השיטה שלי, ובא עם ניסיון. מה שהוא צריך זה להיכנס לכושר. אנחנו לא רוצים לסכן אותו, בטח שלא בשלב הזה. יכול להיות שנוכל לתת לו לשחק נגד מכבי".

ג'רמי פארגו שחקן הפועל ירושלים. אתר הפועל ירושלים, אתר רשמי
לאט לאט. פארגו/אתר רשמי, אתר הפועל ירושלים

ג'ון הולנד: "אני תמיד מנסה לעשות את אותם הדברים על המגרש, ולא משנה מי משחק לידי. אנחנו קבוצה שונה, וצריכים להסתגל ולהתאים את עצמנו. זה שונה, וייקח לנו זמן ללמוד ולהכניס גם את ג'רמי לעניינים, אבל זה תהליך. יש לנו עוד חמישה משחקים לפני הפלייאוף, ובכל אחד מהם יש הזדמנות להתקדם".

מאמן ראשון לציון, גיא גודס: "אנחנו כמו בסדרה 'קרובים קרובים'. היינו הערב יותר פיזיים, וזו הדרך להראות לירושלים שאנחנו לא חבורה חמודה שבאה לשחק ולהמשיך הלאה. את ההבדל עשו השלשות וזריקות העונשין. הם קלעו 12 שלשות ואנחנו השארנו 11 נקודות על הקו. אני מרוצה ממה שראיתי, עשינו דברים שלא ניסינו קודם, ועכשיו זה זמן הלמידה".

בנוגע לתפקודו של הזר החדש זאק הנקינס, שהצטיין עם 21 נקודות, אמר גודס: "רצינו סנטר גדול יותר ממה שהיה לנו עד היום, וזאק נותן לנו תשובה יותר טובה מול הפועל ירושלים ומכבי תל אביב, אותן לא הצלחנו לנצח העונה. אני מאוד מבסוט מהפיזיות שהוא נותן לנו, והוא בא עם הרבה אנרגיות ומוטיבציה".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully