וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחזור לקדנציה נוספת בספרד? מלאגה מנהלת מגעים להחתמת תומר חמד

חלוץ נבחרת ישראל עשוי לעבור לקבוצה מהליגה השנייה בספרד, ששואפת לחזור ללה ליגה בעונה הבאה. חמד מסיים את חוזהו בצ'רלטון

שחקן הפועל חדרה אליאל פרץ, פלייר/דוברות הפועל חדרה

בווידאו: הליגיונר הבא, אליאל פרץ, אחרי שכבש במדי הפועל חדרה

מלאגה הספרדית מנהלת מגעים עם תומר חמד. לפי גורם בכדורגל הספרדי, מלאגה העמידה את החלוץ הישראלי בראש רשימת שחקני החיזוק אותם היא מעוניינת להחתים לעונה הבאה, כשחמד נמצא לקראת סיום חוזהו בצ'רלטון והופך לשחקן חופשי ברגע שליגת המשנה האנגלית תסתיים.

כמה קבוצות נוספות הביעו עניין בחמד, אבל על פי אותו גורם בספרד, מלאגה כבר החלה לפעול בניסיון לצרפו. בקבוצה מעוניינים לבנות בעונה הבאה קבוצה שתתמודד על עלייה ללה ליגה ומתכוונים להעלות משמעותית את התקציב.

שחקן מאיורקה, תומר חמד. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
עשה עונות יפות בספרד. תומר חמד במדי מאיורקה/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

חמד בן ה-33 החל את הקריירה האירופית שלו בספרד, כאשר עזב את מכבי חיפה אחרי האליפות וחתם במאיורקה, במדיה כבש 21 שערים. לאחר שלוש שנים בקבוצה מפלמה, חמד חתם לשנתיים באלמריה וכבש שמונה שערים בעונת 2014/15, אבל הקבוצה ירדה והוא עבר כבר אחרי שנה לברייטון האנגלית, לה סייע לעלות לראשונה לפרמיירליג ובמדיה כבש 33 שערים (שניים בליגה הבכירה, 28 בליגת המשנה ושלושה בגביעים) בארבע שנים. בעונה שעברה שיחק כמושאל בק.פ.ר מליגת המשנה והעונה התיר את חוזהו בברייטון ועבר כאמור לצ'רלטון, בה עדיין לא כבש ותרם בישול אחד עד כה.

מלאגה ירדה ב-2018 אחרי עשור רצוף בלה ליגה, ובעונה שעברה נכשלה במשימת העלייה כשהפסידה בפלייאוף לדפורטיבו לה קורוניה (אחרי שסיימה במקום השלישי בליגה הסדירה). כרגע נמצאת הקבוצה במקום ה-15 בליגה השנייה, רק שלוש נקודות מעל הקו האדום. היא עדיין שייכת לשייח' אל תאני מקטאר, שבעזרת הכסף הגדול שלו סיימה במקום הרביעי בליגה הספרדית והגיעה עד לרבע גמר ליגת האלופות ב-2013, אבל סבלה בשנתיים האחרונות מבעיות כלכליות רבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully