וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמז לבאות? פוסט של שון וייסמן הצית שמועות על מעבר לווסטהאם

החלוץ הישראלי כתב Looking forward והוסיף אימוג'י של פטישים. באוסטריה פירשו זאת כרמז על מעבר בקיץ לקבוצה האנגלית

ביברס נאתכו חוגג ניצחון בדרבי

פוסט פשוט (לפחות לכאורה) של שון וייסמן בחשבון האינסטגרם שלו לפני כשבוע, גרם לכמה כלי תקשורת באוסטריה להעלות ספקולציות אודות מעבר עתידי שלו לווסטהאם הלונדונית. וייסמן כתב "looking forward" ("מביט קדימה") והוסיף אימוג'י של שני פטישים. יהיה מי שיבין זאת כשימוש בכלי עבודה כדי להראות שהוא מתכוון להמשיך לעבוד קשה, ויש מי שפירש זאת כמעבר לווסטהאם, שכמובן מכונה "הפטישים". "זו אולי אינדיקציה לכך שוייסמן ישחק בעונה הבאה במדי הפטישים, כלומר ווסטהאם", נכתב באחד האתרים באוסטריה.

באוקטובר האחרון כבר עלו דיווחים באנגליה על כך שכמה קבוצות אנגליות עוקבות אחר הביצועים של חלוץ וולפסברגר ונבחרת ישראל, ביניהן גם ווסטהאם. וייסמן עצמו התראיין כמה פעמים וסיפר על הרצון שלו להגיע לבונדסליגה הגרמנית או לאנגליה. גם נשיא המועדון האוסטרי התראיין לפני כשבוע וחצי וסיפר שהוא הבין מווייסמן שהחלום שלו הוא לשחק בגרמניה או אנגליה.

שון וייסמן מתוך אינסטגרם. מתוך האינטסגרם של שון וייסמן, צילום מסך
וייסמן והפטישים/צילום מסך, מתוך האינטסגרם של שון וייסמן

וייסמן כבש העונה 25 שערים בבונדסליגה האוסטרית והוא מוליך את טבלת מלך השערים, תוך שהוא מקדים את פאטסון דאקה מרד בול זלצבורג, לו 23 כיבושים. הערב וולפסברגר תארח את שטורם גראץ.

כשנותרו 7 מחזורים עד סיום העונה בפרמיירליג, ווסטהאם מסובכת בתחתית הפרמיירליג ויש לה 27 נקודות, כמו בורנמות' שנמצאת מתחת לקו האדום. איל ברקוביץ' ויוסי בניון לבשו בעבר את מדי הקבוצה ממזרח לונדון. גם יניב קטן השתייך אליה במשך תקופה קצרה. בנוסף, אברהם גרנט שימש כמאמן הקבוצה בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully