וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - הפועל כפר סבא: שושן יפתח לראשונה, תורג'מן לשחקניו - "בואו נגמור עם זה"

שוער המשנה של אשדוד יערוך את הופעתו השנייה בקריירה בליגת העל, מאמן האורחת רוצה להבטיח הישארות: "אנחנו מספיק טובים כדי לא להיות במאבקי הירידה" (ד', 20:15, ספורט 4)

מחזור 31הסתיים24/06/2020
מ.ס. אשדוד
  • קמאהני (11)
  • אזולאי (72)
3:2
  • (5) סולומון
  • (23) פדידה
  • (52) קיזיטו
הפועל כפר-סבא
מאמן הפועל כפר סבא עמיר תורג'מן לאחר ה-0:0 של קבוצתו מול עירוני קרית שמונה, פלייר/דוברות הפועל כפר סבא

בווידאו: עמיר תורג'מן לאחר ה-0:0 של הפועל כפר סבא מול עירוני קרית שמונה

מ.ס. אשדוד

אחרי ה-3:3 המלהיב ונטול ההגנות מול בני יהודה, מ.ס. אשדוד חוזרת הביתה כדי לארח מחר (רביעי, 20:15, ספורט 4) את הפועל כפר סבא שבניגוד אליה עדיין נמצאת בקלחת התחתית. רן בן שמעון יחסר לא פחות משלושה שחקנים שמרצים עונש הרחקה בגין כרטיסים צהובים: מלך השערים דין דוד, רועי גורדנה ופיראס אבו עקל.

מי שיערוך הופעת בכורה בליגה העונה הוא השוער רון שושן, שיחליף בין הקורות את רועי משפתי ואמור לשחק עד לסיום העונה. מבחינת שושן בן ה-27 מדובר בהופעה שנייה בקריירה בליגת העל, כשהקודמת הייתה בקבוצת נעוריו מכבי חיפה לפני יותר משש שנים (1:1 מול הפועל באר שבע במאי 2014). בין שתי ההופעות הוא הספיק לעלות ליגה עם מכבי נתניה ולרשום כמעט 200 הופעות בלאומית.

רון שושן שוער מכבי נתניה חוגג. מגד גוזני
אמור להיות בין הקורות בשלושת מחזורי הסיום של העונה. רון שושן/מגד גוזני

הפועל כפר סבא

הירוקים יערכו הערב את האימון המסכם לקראת המשחק מול מ.ס. אשדוד מחר, בידיעה שניצחון יבטיח להם כמעט באופן סופי את ההישארות בליגת העל עונה נוספת. בשל סדר המשחקים הצפוף, צפוי עמיר תורג'מן לערוך כמה שינויים הפעם. תורג'מן אמר לשחקני הפועל כפר סבא באסיפה: "אם ננצח את המשחק הזה, נוכל לסיים את הסיפור. אנחנו מספיק טובים כדי לא להיות יותר במאבקי ירידה. בואו נגמור עם זה".

תורג'מן התייחס לקבוצתו לשעבר: "יש לי פינה חמה בלב לאשדוד שזו גם עיר הולדתי. יש להם כמה שחקנים משמעותיים ששדרגו אותם, מצפה לנו משחק קשה מול יריבה טובה. זה משמח ששמרנו על שער נקי במשחקים האחרונים, אבל אנחנו צריכים להיות יותר חדים ולעשות את הדברים יותר מהר כדי לכבוש. אלו המשחקים של המאני-טיים, הכי חשובים של העונה".

שחקני הפועל כפר סבא, בן רייכרט. ברני ארדוב
חמישה משחקים ללא ספיגה. שחקני הפועל כפר סבא/ברני ארדוב

טריוויה

* שלושת המפגשים האחרונים שנערכו באשדוד, הסתיימו ב-0:0. הניצחון הביתי האחרון של מ.ס. אשדוד היה 1:3 במרץ 2008, ושל הפועל כפר סבא במגרש הי"א היה חודש לפני כן עם 2:4.

* כל שמונת המשחקים האחרונים של מ.ס. אשדוד הגיעו להכרעה: ארבעה ניצחונות לעומת ארבעה הפסדים.

* הפועל כפר סבא מגיעה אחרי חמישה משחקים ללא ספיגה, לראשונה מאז פתיחת עונת 1979/80, עם שלמה שרף על הקווים. שער נקי בפעם השישית ברציפות יהווה שיא מועדון חדש.

* כפר סבא צברה 20 מ-32 הנקודות שלה במשחקי חוץ. רק לבני יהודה (28) יש יותר נקודות כאורחת מבין קבוצות הפלייאוף התחתון.

הרכבי הקבוצות

שופט: רועי ריינשרייבר
אצטדיון: אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully