וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחדל נמשך: אחרי דימיטרוב, גם בורנה צ'וריץ' נדבק בקורונה בטורניר של דג'וקוביץ'

הטניסאי הקרואטי (33 בעולם) הודיע שגם הוא נדבק במהלך הטורניר שבו נראה משחק עם דג'וקוביץ' ורבים אחרים. שני מאמני כושר נוספים נדבקו, נולה סירב להיבדק וספג ביקורת חריפה. קיריוס: "החלטה מטומטמת"

פלייר נובאק ג׳וקוביץ׳ טניסאי סרבי חוגג ביציעים במהלך טורניר ראווה בבלגרד/צילום מסך

הטניסאי הקרואטי בורנה צ'וריץ', שהשתתף גם הוא בטורניר הראווה שאירגן נובאק דג'וקוביץ' בקרואטיה, הודיע היום (שני) שגם הוא נדבק בקורונה. כזכור אתמול גם גריגור דימיטרוב, משתתף נוסף בטורניר, הודיע שהוא נדבק בקורונה, והפך לטניסאי הבכיר ביותר שמצהיר שהבדיקה שלו נמצאה חיובית. הגמר של הטורניר בוטל כבר בעקבות התוצאות.

"שלום לכולם", כתב היום צ'וריץ' בן ה-23, המדורג 33 בעולם, "אני רוצה להודיע לכולם שנדבקתי בנגיף, אני מרגיש טוב, ואין לי שום סימפטומים". אתמול דימיטרוב בן ה-29, שהשתתף גם באירוע שנערך בבלגרד בשבוע שעבר, כתב באינסטגרם שלו ש"אני מצטער על על הנזק שגרמתי".

הטורניר אורגן על ידי נובאק דג'וקוביץ' כדי לאפשר לשחקנים לחזור לכושר אחרי שבועות ארוכים ללא משחקים בגלל פגרת הקורונה. בנוסף לדג'וקוביץ', השתתפו בטורניר גם שחקני טופ-10 כמו אלכסנדר זברב ודומיניק תים. האירוע בסרביה משך 4,000 צופים נלהבים ועוד אלפים בזאדאר. בנוסף, היו שני נדבקים נוספים בקורונה - מאמן הכושר של דג'וקוביץ' ומאמן הכושר של דימיטרוב.

דג'וקוביץ' מחובק עם דימיטרוב

בימים האחרונים הסתובבו ברשתות החברתיות תמונות של דימיטרוב משחק כדורסל עם דג'וקוביץ', זברב וצ'יליץ', ומחבק את צ'וריץ'. כמו כן, צ'וריץ' שיחק במשחקי זוגות עם דג'וקוביץ' וטניסאים רבים אחרים.

דג'וקוביץ' - שבמהלך תקופת הקורונה הבהיר שהוא יסרב להתחסן נגד הנגיף והזכיר שוב שהוא לא מאמין ברפואה הקונבנציונלית - אף ספג ביקורת חריפה אחרי שנראה מבלה במועדוני לילה הומים. אגב, בעקבות העובדה שימיטרוב נמצא חיובי, מארגני הטורניר הודיעו שכל השחקנים יעברו בדיקה. עם זאת, דג'וקוביץ' נסע לסרביה בלי להיבדק, בגלל שלטענתו הוא לא הרגיש שום סימפטומים.

"החלטה מטומטמת להמשיך עם טורניר ה'ראווה' עם המתאוששים המהירים", כתב ניק קיריוס על ארגון הטורניר, "אבל זה מה שקורה כשאתה מבזה את כל התקנות. זאת לא בדיחה!".

פרשן הטניס של "דיילי מייל" מייק דיקסון כתב ש"שלוש בדיקות נוספות מהטורניר של דג'וקוביץ' נמצאו חיוביות. מכל הנזק שדג'וקוביץ' ייצר במהלך הפגרה בגלל העמדות שלו - קיום הטורניר הזה מתעלה על הכל". על פי דיווחים בקרואטיה, "הטורניר הזה היה אצבע משולשת בכל הנוגע לזהירות ושמירה על ריחוק חברתי... באצטדיונים אף אחד לא הקפיד של שמירת מרחק של כיסא או שניים בין הצופים, לא הייתה שום הקפדה בכניסות לאולמות, ורק במסיבות העיתונאים נדרשו הנוכחים לעטות מסיכות... הטורנירנ הזה יעורר מחדש את הדיון על עולם הטניס והקפדה על שמירה על תקנות הבריאות".

על פי המארגנים, השלושה שהבדיקה שלהם נמצאה חיובית יישארו בבידוד. ל-19 נבדקים נוספים התוצאה יצאה שלילית, הקהל שהגיע לטורניר לא בסכנה. "גם כל שאר חברי הצוות של דג'וקוביץ' והטניסאים נוספים, כמו צ'יליץ' וזברב, יצאו שליליים ויכולים לחזור הביתה", נמסר מהמארגנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully