וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס מרוצה: "אנחנו במצב טוב, כדורסל זה החיים שלנו"

21.6.2020 / 21:33

מאמן מכבי תל אביב אהב מה שראה ב-82:114 על מכבי אשדוד: "זה היה יום פרודוקטיבי". מחמאות לסנדי כהן: "יודעים מה הוא יכול לתת"

בווידאו: ג'ייק כהן מדבר/אתר מכבי תל אביב

אם לשפוט לפי המפגש מול מכבי אשדוד הערב (ראשון), הרי שהפגרה לא ממש השפיעה על מכבי תל אביב. הצהובים רשמו 82:114 קליל, במשחק נינוח בו הובילו מההתחלה ועד הסיום, כולל אחוזים מצוינים של 17 מ-29 מחוץ לקשת.

"זה היה יום טוב היום, אחרי פגרה כל כך ארוכה", סיכם יאניס ספרופולוס. "שלטנו במשחק מהפתיחה, קלענו 30 נקודות ברבע הראשון, היה לנו יום פרודוקטובי. כל השחקנים ששיחקו הראו שהם יכולים להניע את הכדור, היו לנו הרבה אסיסטים, אחוזים טובים מבחוץ. אני שמח מאיך ששיחקנו התקפית. הגנתית זה לא היה יום רע, שמרנו אותם על סקור נמוך ברבע הראשון ובשלישי. זה נורמלי שלא יהיה לנו עדיין קצב של משחק, נמצא את הקצב תוך כדי המשחקים. למשחק ראשון אחרי שלושה חודשים, לקלוע 60 אחוזים מחוץ לקשת, ו-114 נקודות, אנחנו במצב טוב. אהבתי את הלוח עם האוהדים, אנחנו מתגעגעים עליהם. האוהדים שלנו הולכים איתנו תמיד, וכשהם לא איתנו משהו חסר. לפחות קיבלנו משהו מהם".

"אנחנו שמחים שחזרנו לשחק", הוסיף המאמן. "הכדורסל הוא החיים שלנו, אנחנו חוזרים לנורמליות, אבל לשחק באולם ריק ללא קהל, זה לא קל לאף אחד, זה לא התנאים הנכונים. אני מקווה שלאט לאט יהיו פה אוהדים, ובעונה הבאה הסיטואציה תחזור לעצמם. קשה להסביר איך הרגשנו כשהיורוליג הודיעו שלא חוזרים לשחק. אני חושב שהם קיבלו החלטה טובה, הדבר הכי חשוב זה המגפה. בישראל קל יותר לארגן את הליגה, מאשר מפעל אירופי. אני לא מרוצה כי לא יכולנו להמשיך עונה טובה כל כך, עונה שנכנסנו בה לפלייאוף, אבל מצד השני הבריאות היא הדבר הכי חשוב. אנחנו מכבדים את ההחלטה, כי במדינות מסוימות עדיין יש בעיה גדולה. זה היה מסוכן לחזור ולשחק".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
בשביל משחק ראשון, קשה לבקש יותר. ספרופולוס/דני מרון

על סנדי כהן, שקיבל 20 דקות והשיב עם 13 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, אמר המאמן: "היה קשה לסנדי לשחק פעם אחת בשבוע, ולפעמים הוא היה מחוץ לסגל, זה לא קל לאף שחקן לשמור על עקביות ככה. עד המגפה היו לו דקות טובות ביורוליג, אנחנו יודעים מה הוא יכול לתת, הוא צעיר והוא יכול להשתפר הרבה. אני מאמין שמהניסיון של המשחק הוא רק יילך וישתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully