וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא נשאר לי מה להשיג": "אנדרטייקר" הודיע על פרישה מה-WWE

המתאבק האגדי שזכה בכל תואר אפשרי על הזירה ב-30 השנים האחרונות, הודיע על פרישה בגיל 55: "הבנתי שאני יכול לתרום יותר מחוץ לזירה"

הלם בעולם ההיאבקות: המתאבק האגדי מארק קאלוואי, הידוע בכינויו "אנדרטייקר" (הקברן) הודיעה על פרישה מה-WWE. המתאבק בן ה-55 הצהיר ש"לא נשאר לי יותר מה להשיג בזירה" בפרק האחרון בסרטו הדוקומנטרי "הנסיעה האחרונה". "אנדרטייקר" ערך את הקרב הראשון שלו על בזירת ה-WWF אי שם ב-1990. הוא זכה בכל תואר אפשרי ורשם רצף מדהים של 21 ניצחונות ב-"Wrestlemania", רצף שהסתיים לא מזמן.

כוכב WWE אנדרטייקר, הקברן. GettyImages
ב-WWE יתגעגעו אליו. אנדרטייקר/GettyImages

"אני בשלב שלא נותר לי שום דבר להשיג או לכבוש", אמר המתאבק האגדי, "המשחק השתנה. הגיע הזמן שבחורים חדשים יגיעו לזירה. זה הזמן הנכון עבורי לפרוש. הסרט הדוקומנטרי עזר לי לפתוח את העיניים ולהסתכל על התמונה הגדולה ולא לשפוט את עצמי בצורה קשה כפי שעשיתי בשנים האחרונות. אני יכול לעשות דברים יותר טובים מחוץ לזירה מאשר בתוך הזירה. אני סוף סוף במקום שמאפשר לי לקבל את זה".

מארק וויליאם קאלאווי, הלוא הוא "האנדרטייקר", הוא המתאבק הכי וותיק ששמר על הגימיק שלו ללא שינוי, עם הקריירה הכי ארוכה בהיסטוריה של הענף ובאופן טבעי גם אחד המתאבקים הכי מפורסמים. הוא היה חתום על רצף של 21 ניצחונות ב-"Wrestlemania" ונחשב לאחד המתאבקים הגדולים בכל הזמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully