וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - מכבי נתניה: רז כרמי בין הקורות, גם כרם ג'אבר ישוב להרכב

היורדת תנסה לפחות לקטוע את רצף ההפסדים, דראפיץ' וברדה יבצעו כמה שינויים (ג', 19:45, ספורט 5 לייב). לחמן: "אנחנו סופגים כי הולכים על כל הקופה". התלבטות בין רועי לוי לעידן שמש

מחזור 31הסתיים23/06/2020
הפועל רעננה
  • אנסה (73)
  • בני (78)
4:2
  • (25) קהת
  • (42) מלמד
  • (56) אברהם
  • (79) מלמד
מכבי נתניה
מאמן סקציה נס ציונה ליאור זדה בסיום ניצחון קבוצתו על הפועל רעננה, פלייר/דוברות סקציה נס ציונה

בווידאו: ליאור זדה לאחר ניצחונה של סקציה נס ציונה על הפועל רעננה

הפועל רעננה

היורדת תנסה לשפר את מצב הרוח ולפחות לקטוע את רצף ההפסדים מחר (שלישי, 19:45, ספורט 5 לייב) מול מכבי נתניה. המאמן אייל לחמן אמר: "בכל הפלייאוף התחתון, באופן מפתיע, יש שתי תופעות - גם משחקים טובים מאוד וגם הרבה שחקנים שנופלים מהרגליים. גם לנו זה קורה, בשל העובדה שהרבה שחקנים שיחקו את רוב המשחקים וחלק מהם משחקים בהופעות בכורה בליגת העל - זה נותן את אותותיו עליהם. אנחנו מרגישים שאם היינו צריכים לשחק בשביל לא להפסיד מהיום הראשון של הפלייאוף, אז המשימה הייתה יותר קלה. מהמשחק הראשון אנחנו רק רוצים לנצח ובדקות האחרונות אנחנו מפקירים את ההגנה ולכן אנחנו גם סופגים, אנחנו פשוט הולכים על הקופה כדי לנצח. אם לא היינו חייבים לנצח אז כמובן שכל המשימה הייתה אחרת ולא היינו משחקים עם כל כך הרבה שחקנים למעלה".

על היריבה אמר: "מכבי נתניה היא אחת הקבוצות הטובות בפלייאוף התחתון, אבל אנחנו - עם כל החיסורים הגדולים שיש לנו ועם כל הפציעות והעומסים הגדולים - נבוא לנסות לנצח, כמו במשחקים האחרונים שאמנם לא ניצחנו אבל לפחות שיחקנו טוב".

ירדן כהן ייעדר בגלל כרטיסים צהובים, כשההתלבטות בהתקפה היא בין רועי לוי לעידן שמש. ניב אנטמן ימשיך בין הקורות.

שחקן הפועל רעננה ליאור ברקוביץ' עם מאמן הפועל רעננה אייל לחמן. ברני ארדוב
"אם היינו צריכים לשחק בשביל לא להפסיד, המשימה הייתה יותר קלה". אייל לחמן עם ליאור ברקוביץ'/ברני ארדוב

מכבי נתניה

סלובודן דראפיץ' ושי ברדה יבצעו מספר שינויים בהרכב לקראת המשחק מול הפועל רעננה. חן עזרא וגיא מלמד, שכבשו את השערים מול הפועל חדרה, צפויים לפתוח בהתקפה. רז כרמי יעמוד בין הקורות במקום דני עמוס שיצא לתקופת מנוחה ויתכן שסיים את העונה, כפי שפורסם כאן הבוקר. כרם ג'אבר ישוב להרכב אחרי שני משחקי הרחקה. עומרי גנדלמן אמור לפתוח בקישור לצד אלמוג כהן.

עוד בוואלה!

דני עמוס ינוח עד סוף העונה, מכבי נתניה מחכה שיחתום על חוזה חדש

לכתבה המלאה
כרם ג'אבר שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
חוזר מהרחקה. כרם ג'אבר/ברני ארדוב

טריוויה

* מכבי נתניה ניצחה בחמישה מששת מפגשי הליגה האחרונים בין הקבוצות. הניצחון האחרון של הפועל רעננה היה 0:1 ב-20 בפברואר 2016, במשחק אותו אירחה באצטדיון בנתניה. אוואנס קאנגווה הכריע.

* הפועל רעננה כבר ירדה ליגה בעקבות תשעה הפסדים רצופים, והיא עורכת את סיבוב הפרידה שלה בתום קדנציה של שבע עונות בליגת העל.

* גם לאייל לחמן יש רצף הפסדים עגום משלו לקטוע, כשהוא הפסיד בכל 12 משחקיו האחרונים כמאמן בליגת העל - ארבעה כעת עם רעננה ושמונה בעונת הירידה של הפועל ראשון לציון לפני שמונה שנים.

* הקבוצה האחרונה שרשמה תשעה הפסדים רצופים הייתה מכבי נתניה, בינואר-פברואר 2016, כאשר ירדה עם ניצחון אחד בלבד. לרעננה יש עד כה רק שני ניצחונות, כשהאחרונה עם מאזן כזה הייתה מכבי יפו ב-1998/99.

* מכבי נתניה מובילה את הליגה עם 11 כרטיסים אדומים, כולל שלושה משחקים בהם הורחקו לה שני שחקנים - הכי הרבה מורחקים בקבוצה אחת מאז ה-12 של בני סכנין בעונת 2008/09.

הרכבי הקבוצות

שופט: טל זטלמן
אצטדיון: רמת-גן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully