וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: שער נלקח משון וייסמן, צ'יבוטה כבש במשחק האליפות של לודוגורץ

באוסטריה החליטו כי הכיבוש של הישראלי ב-2:2 של וולפסברגר עם זלצבורג למעשה היה שער עצמי. לודוגורץ זכתה באליפות תשיעית רצופה עם 1:2 על ברואה, שער בכורה לסייף בפולין

מתוך שידורי הליגה הסרבית

שון וייסמן סייע לוולפסברגר להפוך הערב (ראשון) פיגור 2:0 ל-2:2 מול מוליכת הטבלה זלצבורג. חלוץ נבחרת ישראל על הספסל, אך הוקם ממנו עם פתיחת המחצית השנייה ובדקה ה-80 אף מצא את הרשת, אולם בחלוף מספר דקות נקבע כי מדובר היה בשער עצמי של אנדראס אולמר. כך או כך, מיכאל לינדל השווה בדקה ה-84 ולוולפסברגר יש כעת 25 נקודות - ממש כמו לאסק השלישית. וייסמן עדיין מוביל את טבלת המבקיעים באוסטריה עם 25 שערים, ואחריו פאטסון דאקה, שגם כן לא כבש הערב, עם 23.

* קני סייף כבש היום שער בכורה במדי לכיה גדנסק, שגברה 0:1 על פוגון שצ'צ'ין במחזור ה-31 בפלייאוף העליון בליגה הפולנית. סייף עצר יפה על החזה במרכז הרחבה ובעט מהאוויר לרשת בדקה ה-27. הישראלי-אמריקאי שמושאל מאנדרלכט, גם ספג כרטיס צהוב והוחלף בדקה ה-70 על ידי פטריק ליפסקי.

* לודוגורץ רזגארד, בשורותיה משחקים מאוויס צ'יבוטה, טאלב טואטחה ודן ביטון, הבטיחה את זכייתה באליפות תשיעית ברציפות עם 1:2 על ברואה במחזור ה-27 בפלייאוף העליון בבולגריה. צ'יבוטה פתח בהרכב וכבש את שער הניצחון בדקה ה-62 במבצע אישי יפה בתוך הרחבה. ביטון וטואטחה, שנמצאים בדרך החוצה מהמועדון, לא נכללו בסגל הקבוצה.

שון וייסמן שחקן וולפסברגר. GettyImages
הפעם השער נלקח ממנו. וייסמן/GettyImages

* אדי גוטליב ישב 90 דקות על הספסל של אורנבורג, שנכנעה 1:0 ללוקומוטיב מוסקבה.

*טל כחילה לא שותף ב-1:1 של אטרומיטוס מול אסטרס טריפוליס במחזור ה-29 בפלייאוף התחתון ביוון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully