וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלחמיד בעקבות השיא: "אני יודע כמה העונה הבאה מיוחדת לאוהדים"

סלטיק תוכל לשבור שיא אליפויות רצופות בשנה הבאה. המגן-בלם: "זו עונה חשובה מאוד, אנחנו רוצים לעשות עוד היסטוריה"

מתוך האינסטגרם של ערן זהבי

שיא האליפויות הרצופות בליגה הסקוטית עומד על תשע. סלטיק עשתה את זה בשנים 1966-1974 וריינג'רס זכתה בשנים 1989-1997. בעונה הבאה ההופס, שעומדים כעת שוב על רצף של תשע, יוכלו לשבור שיא עם אליפות עשירית ברציפות.

מי שאולי יהיה חלק מאותו שיא, אם וכאשר, הוא חאתם עבד אלחמיד, שממתין בקוצר רוח לעונה הבאה אחרי שזו הנוכחית נקטעה בגלל הקורונה. "העונה הבאה תהיה מאוד חשובה ואני מבין שהיא מיוחדת עבור האוהדים", אמר המגן-בלם הישראלי, "אנחנו, השחקנים, נצטרך לעשות הכל כדי להבטיח אליפות עשירית ברציפות. אנחנו רוצים לעשות עוד היסטוריה".

שחקן סלטיק, חאתם עבד אלחמיד. GettyImages
מוכן לעונה הבאה וגם למשחק נגד סקוטלנד. אלחמיד/GettyImages

אלחמיד סבל העונה מפציעות, אבל מקווה להיות כשיר לחלוטין לכל אורך הקמפיין הבא. בריאיון ל-Celtic TV הוא הוסיף: "יהיה נחמד לפגוש שוב את החברים והצוות המקצועי. תקופת ההכנה היא קשה, אבל זו העבודה שלנו ואנחנו נהנים ממנה. אנחנו מתכוננים לחזור לשחק - זה הדבר ממנו אנחנו הכי נהנים. באימונים עובדים קשה ובמשחקים אפשר גם ליהנות".

אלחמיד דיבר גם על מפגש הפלייאוף בין ישראל לסקוטלנד בגלזגו ב-8 באוקטובר, שאחריו המנצחת תהיה מרוחקת 90 דקות בלבד מהעפלה ליורו 2020: "יש לנו נבחרת טובה, אבל כך גם לסקוטלנד. יש לה חוזק מנטלי אמיתי, כך שיהיה לנו מאוד קשה. אבל אנחנו מלאי ביטחון שאנחנו יכולים לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully