וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 נקודות ו-5 אסיסטים לגל מקל בהפסד מלאגה לברצלונה

הישראלי סיים עם 2 מ-9 מהשדה ב-22 דקות, קבוצתו נכנעה 84:73. חברו לקבוצה בכל זאת החמיא: "הוא גאון כדורסל, למד את כל התרגילים בעל פה בתוך יומיים"

גל מקל באימון בספרד/באדיבות גל מקל

לאחר ההופעה הנהדרת מול טנריפה, ירד הערב (שישי) גל מקל לקרקע כשהפסיד עם מלאגה 84:73 לברצלונה החזקה. רכז נבחרת ישראל קיבל 22 דקות וסיים עם 6 נקודות (2 מ-9 מהשדה, 0 מ-4 ל-3), 3 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, וגם מדד הפלוס-מינוס הגבוה ביותר בקבוצתו שלו (+10) לא ממש הספיק מול הקטלאנים. את המנצחת הובילו ניקולה מירוטיץ' (19 נקודות) ואנטה טומיץ' (16).

כאמור, שלשום במחזור החזרה מהפגרה של הליגה הספרדית השווה את שיא האסיסטים של מלאגה עם 10 כאלה בניצחון 70:83 על טנריפה, בו הוסיף גם 5 נקודות. במלאגה, כך נראה, נשבו בקסמיו. "גל מקל גאון כדורסל, לא פחות", אמר חברו לקבוצה אדם ואצ'ינסקי. "יומיים אחרי שהוא הצטרף אלינו הוא כבר הכיר את כל התרגילים בעל פה, והיום הוא מריץ אותם 'על עיוור'. זו זכות גדולה לשחק איתו".

גל מקל במדי מלאגה. מתוך האתר הרשמי של מלאגה, אתר רשמי
סוף סוף ימצא בית? מקל/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מלאגה

גם בתקשורת המקומית מתלהבים מחכמת המשחק של מקל, שחילק לא פחות מ-19 אסיסטים בשני המשחקים הראשונים שלו בקבוצה. "אני רכז טבעי שתמיד מחפש את החברים שלו", הסביר מקל בסיום המשחק. "אני מעדיף אסיסט על סל, ותמיד מנסה להגיע ל-10 אסיסטים לפני שאני מגיע ל-10 נקודות".

באתר המקומי "אופיניון דה מלאגה" פרסמו מאמר מערכת הקורא לקבוצה להחתים את מקל לטווח ארוך. "הוא הרכז הטבעי הכי טוב שהיה כאן מאז קרלוס קבסאס", ציינו. "הוא בכושר נפלא, אולי הטוב בקריירה שלו, והחדשות היותר טובות: הוא מבין בצורה מושלמת את השיטה של המאמן לואיס קאסימירו, תחתיו שיחק גם במדי גראן קנאריה. הוא מנהל משחק ברמה הגבוהה ביותר, וזה בדיוק מה שמלאגה צריכה עם כל הכישרון ההתקפי שיש לה. הוא החתיכה שהיתה חסרה לקבוצה במשך שנים, וכדאי שתבין זאת ותחתים אותו כמה שיותר מהר על חוזה ארוך טווח".

על פי דיווחים בספרד, מלאגה אכן מתכוונת לעשות זאת. עוד במהלך פגרת הקורונה דווח בתקשורת המקומית שהקבוצה שואפת להחתים את מקל לעונה נוספת, וגם מקל עצמו הביע רצון להישאר בקבוצה בריאיונות שקיים לאחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully