וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרזדן שיחקה 7 פעמים ב-19 ימים: "מישהו חושב עלינו? מעניין להם את התחת"

נועלת הטבלה בבונדסליגה השנייה חזרה אחרי כולן כיוון ששחקניה נכנסו לבידוד וכעת היא על סף ירידה, שחקנה לווה: "שילמנו מחיר על החרא הזה"

מתוך רויטרס

החזרה מהפסקת הקורונה סידרה לנו חובבי הכדורגל לו"ז חלומי שגורם לכך שכל ערב שלנו יהיה מלא במשחק שאנחנו אוהבים. אבל יש גם מי שמשלם את המחיר. אחת הקבוצות ששילמה מחיר כבד היא דינמו דרזדן. האחרונה בבונדסליגה השנייה הפסידה אתמול (חמישי) 2:0 להולשטיין קיל ונותרה עם 28 נקודות בלבד, חמש מתחת לקארלסרואה במקום שמוביל למבחנים. כך שלמעשה דרזדן ירדה ליגה.

כריס לווה שחקן דינמו דרזדן. GettyImages
לא הצליח לעצור את הדמעות. לווה/GettyImages

עם זאת, יש שיאמרו שמעל הירידה המסתמנת של דרזדן מרחף חוסר צדק משווע. הקבוצה ממזרח גרמניה (גאוגרפית, לא המדינה כמובן), חזרה לשחק מאוחר יותר מכל שאר הקבוצות בליגה שלה בשל העובדה ששני שחקנים בה נדבקו בקורונה. לכן, נוצר עבורה מצב שהיא שיחקה שבעה משחקי ליגה ב-19 ימים, לו"ז לא הגיוני בכלל.

מי שלקח קשה מאוד את הירידה הצפויה הוא שחקן הקבוצה כריס לובה בן ה-31, שבכה במהלך ריאיון בסיום המשחק ואמר: "האם אתם מאמינים בכנות שמישהו מההתאחדות, כריסטיאן זייפרט (יו"ר ההתאחדות) או כל אחד אחר שם, עצר לרגע לחשוב מה עובר על הגוף שלנו? זה מעניין להם את התחת! הם יושבים בכיסאות של 5,000 יורו במשרדים שלהם ואנחנו האידיוטים שמשלמים את המחיר. אנחנו בסוף של הזין הזה.. שילמנו מחיר על החרא הזה. האם אותו דבר היה קורה עם באיירן או דורטמונד או שרק איתנו?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully