וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 19.6: פפ גווארדיולה מודה ש"לירוי סאנה עומד לעזוב" לבאיירן

מאמן מנצ'סטר סיטי מודה שהקשר "מסרב להאריך את חוזהו", אחרי שסיכם לחמש שנים באלופת גרמניה. וגם: הלייק המפליל של קאי האברץ

מתוך רויטרס

שמועות

* פפ גווארדיולה מאשר: "לירוי סאנה מסרב להאריך את חוזהו במנצ'סטר סיטי. אני מניח שזה אומר שהוא עומד לעזוב". האמירה של המאמן מגיעה אחרי דיווחים עקשניים שהקשר סיכם לחמש שנים בבאיירן מינכן, שמביעה בו עניין במשך זמן רב. ככל הידוע, סאנה סירב להצעות להאריך חוזה ממנצ'סטר סיטי לפחות שלוש פעמים בשנה האחרונה.

* מלחמה בין פריס סן ז'רמן לבאיירן מינכן? כזכור, הגרמנים צירפו את טאנגי קואסי, הבלם הצרפתי בן ה-18 של פריז, שיחתום לארבע שנים בקבוצה של האנזי פליק, שהצליחה לפתות למרות הניסיונות של הצרפתים. כעת בצרפת טוענים שהפרשה הכעיסה את פ.ס.ז' (שמרגישה שהעסקה נעשתה מאחורי גבה), והמנהל המקצועי לאונרדו החליט ללכת על לוקאס הרננדס, הבלם שיהווה תחליף הולם לטיאגו סילבה שיעזוב.

* פיורנטינה מעוניינת בבלם פריז סן ז'רמן טיאגו סילבה, שייפרד מאלופת צרפת. הבלם הברזילאי כבר אישר שיעזוב את עיר האורות בקיץ עם תום החוזה שלו, אבל אברטון היא הפייבוריטית להחתים אותו.

* בצרפת טוענים שר.ב. לייפציג סימנה את וויסאם בן ידר כמחליפו של טימו ורנר. גם מנצ'סטר יונייטד מעוניינת בחלוץ הצרפתי בן ה-29.

* סוכנו של דויד לואיז קיה ג'ורבצ'יאן טוען שעתידו של הקליינט שלו יוכרע במהלך השבוע הקרוב. הבלם הברזילאי, שנראה רע מאוד והורחק במהלך המשחק מול מנצ'סטר סיטי ברביעי, מסיים את חוזהו בסוף העונה.

* ניוקאסל מעוניינת בפטריק שיק. החלוץ הצ'כי בן ה-24 שייך לרומא, אבל מושאל העונה לר.ב. לייפציג, שמעוניינת לרכוש אותו בתום תקופת ההשאלה.

* מנצ'סטר יונייטד מנסה לשכנע את אינטר להשאיר את אלכסיס סאנצ'ס ולהאריך את תקופת ההשאלה שלו. הנראזורי יהיו מוכנים כנראה להשאיר את הצ'יליאני הדועך עונה נוספת, אבל לא רוצים להתחייב על רכישתו.

קאי האברץ קשר באייר לברקוזן סימן לייק לציוץ שקורא לקבוצה צ'לסי להודיע על החתמתו. מתוך הטוויטר, אתר רשמי
בטעות או בכוונה? הלייק של האברץ/אתר רשמי, מתוך הטוויטר

* כוכב באייר לברקוזן קאי האברץ, או מי שמנהל עבורו את הרשתות החברתיות, סימן "לייק" על ציוץ שקרא לצ'לסי להכריז על רכישתו.

* ב"דיילי מייל" טוענים: "צ'לסי מוכנה למכור את אנגולו קאנטה, כשפרנק למפארד מחפש מימון לעסקת קאי האברץ, שיעלה למעלה מ-80 מיליון יורו".

* מנגד שחקן העבר דימיטאר ברבאטוב מזהיר את הגרמני המבוקש האברץ שלא לחתום בריאל: "מבחינתי כרגע הוא לא צריך לשקול שום הצעה מריאל. תראו את לוקה יוביץ' ואדן הזאר. גארת' בייל עדיין סופג שם שריקות בוז. אפילו כריסטיאנו רונאלדו ספג שריקות, מה שהיה לא ייאמן".

* באיירן מינכן מעוניינת להשאיר את פיליפה קוטיניו מברצלונה בהשאלה בקבוצה עד לאחר שלבי ההכרעה של ליגת האלופות באוגוסט.

* בורוסיה דורטמונד כבר הצליחה לסגור עם ג'וד בלינגהאם בן ה-16 מבירמינגהאם, אבל מתקשה להגיע לסיכום עם המועדון שלו ולא מוכנה לשלם יותר מ-20 מיליון יורו. בירמינגהאם דורשת כ-35 מיליון יורו, שזה סעיף השחרור של הכישרון הצעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully