וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "חזרתי ליהנות מכדורגל השנה, וזה הדבר החשוב מבחינתי"

מאמן מכבי פתח תקוה גיא לוזון היה מאושר בתום הבטחת קבוצתו את החזרה לליגת העל, אך גם הצטנע: " אני רחוק מלהיות כוכב, אני בורג במערכת"

במכבי פתח תקוה חגגו הערב (חמישי) דקות ארוכות על הדשא לאחר ששחקניו של גיא לוזון השלימו את המשימה וחזרו לליגת העל בתום 1:1 בטדי מול הפועל קטמון. ליאל עבדה העניק למלאבסים יתרון, ולמרות שער שוויון שספגה מכבי פתח תקוה בדקה ה-87, הנושרת מליגת העל חוזרת תוך עונה לליגה הבכירה, ובצדק גמור, לאור העובדה שהוליכה את הליגה הלאומית במשך מרבית העונה.

מאמן מכבי פתח תקוה גיא לוזון אמר בסיום: "הסבלנות, הדבקות במטרה והדרך ניצחה. בתחילת השנה לא שיחקנו כדורגל טוב, אבל המשכנו לעבוד, לשפר ולהאמין בשחקנים וזה השתלם בסוף. לא איבדנו את הראש, היינו שקולים והצוות המקצועי והשחקנים עשו מה שצריך. אני אמנם צעיר, אבל יש לי 20 שנות ניסיון. הבאתי את כל הניסיון שלי ואת כל הידע, ידעתי בדיוק מה המטרות. אני רחוק מלהיות כוכב, אני בורג במערכת.

"זה הדור השני שאני מעלה מקבוצת הנוער לבוגרים, הדור הראשון היה לפני 12-14 שנה, עומר גולן, סולי צמח, גל אלברמן, החבר'ה שהביאו אותנו לאירופה שלוש פעמים ברציפות. המטרה עכשיו היא להעלות עוד דור, המטרה היא שהשלד והבסיס הזה ישרת אותנו ויביא לנו הישגים בשנים הקרובות. אין לי צל של ספק שהבסיס הזה יעשה תוצאות יפות בליגת העל. לא העליתי את כל הצעירים האלה בשביל שמישהו מהם יימכר, תאמינו לי שיש עליהם הצעות".

גיא לוזון מאמן מכבי פתח תקוה. דני מרון
חזר ליהנות מכדורגל השנה. גיא לוזון/דני מרון

"הליגה הלאומית מאוד קשוחה, מאוד צפופה, ידענו שקבוצות יסתגרו מולנו", הוסיף לוזון. "עבדנו הרבה מאוד על קומבינציות התקפיות, על איך לפרוץ הגנות צפופות ואני שמח מאוד שהתגברנו על המשוכה הזאת וידענו בדיוק מה לעשות מבחינה התקפית. כבשנו ב-90 מהמשחקים שלנו, כולל בגביע המדינה. הייתי רדום לגמרי בליגה הלאומית עד המחזור החמישי, עד שהיה דרבי. הקהל של הפועל פתח תקוה התחיל לקלל, והם הכניסו אותי לעניינים. חזרתי ליהנות מכדורגל השנה, וזה הדבר הכי חשוב מבחינתי. כשאני נהנה מכדורגל, אז הכל בסדר".

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אורן חסון, בירך את העולה הטריה: "ברכות למכבי פתח תקוה על חזרתה לליגת העל. השילוב בין צעירים מבטיחים לשחקנים מנוסים הוכיח עצמו וראוי שישמש דוגמה למועדונים נוספים. איחולי הצלחה בעונה הקרובה ולהתראות בקרוב בגמר גביע המדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully