וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש מטה שר התרבות והספורט טוען: יש הבדל בין הקהל בכדורגל לקהל בתרבות

גיא גוטמן אמר שהמשרד מנסה להחזיר את הקהל לאירועי תרבות, אבל מבהיר: "קצת יותר קשה לנו לשלוט על הקהל בכדורגל מאשר על קהל התרבות. מה שראינו מחוץ לבלומפילד לא הוסיף"

צילום: דני מרון ואסף חיימוביץ עריכת וידאו: איתי עמרם

ראש מטה שר התרבות והספורט, גיא גוטמן, התראיין הבוקר (חמישי) ל"כאן חדשות" בנוגע למשבר בעולם התרבות, והתייחס גם לאפשרות להחזיר את הקהל להופעות ואירועי תרבות ולאירועי כדורגל. גוטמן רמז בדבריו שיש הבדל בין הקהל באירועי תרבות לקהל במשחקי כדורגל.

צילום: מקור לא ידוע, הועבר בוואטסאפ

"הקורונה לא נעלמת, היא נמצאת כאן, יש עלייה בתחלואה", אמר בנוגע למצב התרבות ולמחאה בבארבי, "לא יהיו הופעות בעמידה, אנחנו במציאות שונה... יש קריטריונים שבנינו עם התו הסגול יחד עם משרד הבריאות. יהיו אישורים ל-500 איש למי שיעמוד בתנאים. כל מי שירכוש כרטיסים ביחד, יוכל לשבת ביחד. בתיאטרון בין הקפסולה הבאה יהיה מרחק של כיסא אחד. זה מתווה מתקדם, אין מדינות בעולם שפותחות קהל לתרבות".

אז האם גם בספורט יורשו להיכנס 500 אנשים? על פי גוטמן, קיים הבדל בין הקהל בתרבות לקהל בכדורגל: "שאלה טובה. קצת יותר קשה לנו לשלוט על הקהל בכדורגל מאשר על קהל התרבות... זה קהל מתורבת... אבל חבר'ה, מה שראינו מחוץ לבלומפילד לא הוסיף לזה. זה ממש לא עונש, אנחנו עובדים על זה, אנחנו עם שיח עם משרד הבריאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully