וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב נקנסה בעוד 5,000 שקל, הקנסות מהמנהלת נתרמו לבתי חולים

הצהובים ספגו קנס נוסף על התפרעות האוהדים בבלומפילד, הקנסות ממכבי חיפה וממכבי ת"א הועברו למלחמה בקורונה במרכזים הרפואיים

צילום: מקור לא ידוע, הועבר בוואטסאפ

מכבי תל אביב נקנסה ב-5,000 שקל נוספים על האירועים במהלך המשחק מול מכבי חיפה ולאחריו - כשאוהדים פרצו את שער אצטדיון בלומפילד ונכנסו לשער 11, ובסיום כששחקנים עמדו על המרפסת וחגגו את הניצחון עם אוהדים ועומר אצילי ודור מיכה נקלטו שרים "מכבי חיפה חיזבאללה".

כזכור, המנהלת כבר קנסה את מכבי תל אביב ב-20 אלף שקל, ואצילי ומיכה נקנסו כל אחד באלף שקל. לדברי הדיין, התקריות הללו הן "פגיעה משמעותית בקבוצה ולא רק בה, אלא בכלל הכדורגל הישראלי, והשלכות חריגות אלה עלולות להביא את משרד הבריאות לבחון פעם נוספת את נכונות החלטתו להחזיר את הכדורגל הישראלי לפעילות".

בית החולים רמב"ם, מחקר קורונה. דוברות רמב"ם, אתר רשמי
הכסף הועבר למטרה טובה. רמב"ם/אתר רשמי, דוברות רמב"ם

את 20 אלף השקלים המנהלת העבירה למרכז הרפואי שיבא לצורך המאבק בקורונה. פרופסור דרור חרץ, שמנכ"ל מחקר ופיתוח של שיבא: "אני מודה למנהלת הליגה על התרומה, המיועדת לפיתוח ולטיפול ייחודי לחולים במצב קשה ממחלת הקורונה".

גם 30 אלף השקלים מהקנס של מכבי חיפה (על הפרת הבידוד של ירדן שועה) הועברו לבית החולים רמב"ם. ד"ר מיקי הלברטל, מנהל רמב"ם: "אנו מודים למנהלת הליגות לכדורגל שבחרה לתמוך במרכזים רפואיים במאבקם להתמודדות עם מגיפת הקורונה. חודשי ההתמודדות עם המגיפה לימדו אותנו שיעור על חשיבות האימוץ המהיר של פתרונות טכנולוגיים חדשניים לטיפול ושליטה מרחוק. התרומה של המנהלת תאפשר לנו לחזק את מערך השליטה והטיפול ולשפר את סיכויי ההישרדות של חולים קשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully