וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקונצרט של גל מקל": בספרד מתלהבים מהרכז הישראלי של מלאגה

מקל השווה את שיא האסיסטים של המועדון בניצחון על טנריף (10) והיה חתום על 26 נקודות. בתקשורת מפרגנים: "השפעה עצומה על המשחק"

אתר רשמי

גל מקל הספיק לשחק משחק אחד בלבד במדי מלאגה אחרי שעבר אליה מרג'יו אמיליה האיטלקית. הרכז הישראלי שיחק ב-7 במרץ נגד חובנטוד לפני שליגה הספרדית הושבתה כמו כל הספורט בעולם בגלל מגיפת הקורונה. אלא שאמש מקל פתח בחמישייה של קבוצתו והוביל אותה לניצחון גדול על טנריפה החזקה, 70:83 עם לא פחות מעשרה אסיסטים וחמש נקודות.

גל מקל שחקנה של אוניקאחה מלאגה. האתר הרשמי של מלאגה, אתר רשמי
נראה נהדר במדי מלאגה. גל מקל/אתר רשמי, האתר הרשמי של מלאגה

בתקשורת הספרדית התלהבו ממקל ועל פי הדיווחים במלאגה כבר עומלים על הארכת חוזהו של הישראלי. הכתב הספרדי חואן קלדרון כתב עליו ש"קונצרט המסירות שלו הוביל את מלאגה לניצחון". בניגוד ל-NBA, בספרד זה די נדיר ששחקן רושם מספר דו ספרתי באסיסטים. כראייה על כך תעיד העובדה שרק חיימה פרננדס עשה זאת לפניו העונה במלאגה.

בספרד מציינים שההשפעה של מקל על המשחק אתמול היתה "עצומה", כאשר האסיסטים שלו תורגמו ל-26 נקודות, מתוכן שש שלשות. מקל אומנם קלע רק חמש נקודות, אבל הוא גם זרק מעט (שבע זריקות מטווח שתי נקודות). מחר (שישי) מצפה למקל משחק סופר מסקרן נגד קבוצת הכוכבים של ברצלונה, שכמעט הופתעה בפתיחת הטורניר על ידי חובנטוד. יהיה מעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully