וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו נקטל בתקשורת. סארי: "הוא לא חד". אחותו: "הוא לא יכול לבד לעשות נסים"

כוכב יובנטוס סיפק עוד משחק מאכזב בהפסד בגמר הגביע ("לא הופיע"), באיטליה טוענים שלא הפגין מנהיגות, "גאזטה" דירג: "השחקן הכי טוב של יובה על המגרש היה בופון. הכי גרוע היה רונאלדו"

שחקני נאפולי חוגגים באוטובוס הקבוצה

יובנטוס הפסידה אתמול (רביעי) בגמר הגביע האיטלקי לנאפולי, והפוקוס כמובן על כריסטיאנו רונאלדו. הפורטוגלי חזר בצורה מקרטעת מאוד מהפגרה, ואחרי שהחמיץ פנדל בחצי הגמר מול מילאן, אתמול בגמר הוא שוב נראה חלוד, בקושי הגיע להזדמנות, את אלה שהיו לו הוא פספס, והוא אפילו לא זכה לבעוט בסיום בפנדלים אחרי ההחמצות של חבריו.

אחרי 0:0 בתום 90 דקות, נאפולי ניצחה 2:4 בבעיטת ההכרעה וזכתה זכייה מתוקה מול היריבה הגדולה. עד שכריסטיאנו הגיע יובה זכתה בגביע ארבע שנים ברציפות, אבל מאז שנחת איבדה את התואר פעמיים ברציפות. לראשונה בקריירה - הוא הפסיד שני גמרים רצופים עם קבוצתו (אחרי שבגמר אשתקד הפסיד ללאציו). יש לציין כי על רונאלדו עברה עונה טובה, כשהפורטוגלי בן ה-35 מדורג שני בכובשי הסרייה A עם 21 גולים ב-22 משחקים, אבל גם הוא יודע שממנו הציפיות הן שונות.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס/רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס ליד הגביע האיטלקי. רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס ליד הגביע האיטלקי/רויטרס

"גאזטה" החמיר עם יובנטוס, שהשלימה שני משחקים רצוף בלי לכבוש, ושם נכתב על המאמן מאורציו סארי כי "יובה הייתה קריקטורה עצובה של סאריזם... דריבלים חסרי תועלת, כמו מול מילאן. היא הפסידה הרבה לפני הסיומת של הפנדלים. השחקן הכי טוב שלה על המגרש היה בופון. הכי גרוע היה רונאלדו ודיבאלה".

רונאלדו לא בעט מהנקודה הלבנה כי אמור היה לבעוט את הבעיטה החמישית, ויובנטוס הפסידה לפני שצריך היה לבעוט (דיבאלה ודנילו החטיאו) אבל ב"גאזטה" תהו - "כריסטיאנו אפילו לא הופיע לנקודה. הוא היה צריך לעשות את זה, אחרי הטעויות של חבריו לקבוצה, כדי להעניק לשחקנים את האומץ. כך נבחן כוחו של מנהיג".

בסיום המשחק מאוריציו סארי טען כי שחקני ההתקפה שלו לא בכושר אחרי שלושה חודשי פגרה. "הוא באותו כושר כמו האחרים", אמר סארי כאשר ענשאל על רונאלדו, "כמו פאולו דיבאלה ודוגלאס קוסטה, חסרה לו החדות כדי לעשות את מה שהוא טוב בו". סארי הוסיף ש"לא אמרתי כלום לשחקנים אחרי המשחק, הייתי עצבני ומאוכזב בדיוק כמוהם, כך שברגעים כאלה עדיף להישאר בשקט. נדבר יותר טוב מחר". על הבצורת אמר: "שני 0:0 ברציפות זה משהו חסר תקדים, אבל אני חושב שזה אופייני לתקופה הזאת".

אחות של רונאלדו רמזה שזו לא אשמתו וכתבה באינסטגרם: "מה עוד אפשר לעשות... זה מה שיש, אהובי לא יכול לעשות נסים לבדו. אני לא מצליחה להבין איך משחקים ככה. בכל אופן, להרים ראש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully