וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה וויליאמס תשתתף באליפות ארה"ב, רולאן גארוס עשוי להיערך עם קהל

האמריקאית מספר 1 בעולם לשעבר תמשיך בחלום שבירת שיא הזכיות בגרנד סלאמים. רולאן גארוס ייפתח ב-27.9, המארגנים מקווים "לקיימו במתכונתו הנוכחית"

הפגנת מועדוני הטניס בכיכר רבין/צילום: ניב אהרונסון

אחרי שאתמול (שלישי) אושר כי אליפות ארה"ב תתקיים השנה בניו יורק ללא קהל ותיפתח ב-31 באוגוסט, עדיין קיים חשש גדול בעולם הטניס בנוגע לזהות המשתתפים ומההיעדרות של כמה מהכוכבים הגדולים של הענף. בגברים רפאל נדאל ונובאק דג'וקוביץ' בספק גדול, אחרי שהביעו את הסתייגותם מנסיעה לארה"ב בתקופה הזאת. רוג'ר פדרר, כידוע, פצוע. בסבב הנשים סימונה האלפ ואשלי בארטי גם הודיעו שספק גדול אם יגיעו להשתתף בטורניר, שיתקיים בין ה-31 באוגוסט ל-13 בספטמבר.

הבשורה הטובה הגיעה היום מכיוונה של סרינה וויליאמס, שעדיין חולמת לשבור את שיא הזכיות בגרנד סלאמים. האמריקאית, בת 39 בספטמבר, שזכתה בפלאשינג מדו שבע פעמים, הודיעה ש"אני כבר לא יכולה לחכות לחזור לניו יורק ולשחק באליפות 2020, אני מרגישה שאיגוד הטניס עושה באמת עבודה טובה בניסיון להבטיח שהכל יהיה מדהים ושכולם יישארו בטוחים". גם אנדי מארי צפוי להגיע

הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס מאוכזבת. AP
האם יש לה עדיין את הכוחות לרשום זכייה נוספת בארה"ב? סרינה וויליאמס/AP

כחלק מהשמירה על הבטיחות - כל מי שיגיע לארה"ב יעבור בדיקות קורונה, ובמהלך השהות שם יעברו בדיקות פעם או פעמיים בשבוע, עם בדיקות חום יומיות. השנה לא ייערך טורניר זוגות מעורבים, וכל המשתתפים והאורחים יידרשו לעטות מסיכות כל הזמן, מלבד לאלו שמשחקים ומתאמנים. מי שיימצא חיובי, יבודד.

על פי המארגנים, שחקנים רשאים לשכור בתים באזור ניו יורק אם הם לא רוצים התגורר במלונות המיועדים - אבל לא יכולים לשהות במנהטן. שופטי קו יהיו רק באצטדיונים ארתור אש ולואיס ארמסטרונג - אבל בשאר האצטדיונים יהיו רק שופט ראשי ומערכת בדיקה ממוחשבת.

סטייסי אלסטר, מנכ"לית איגוד הטניס של ארה"ב שאחראית על הטורניר, סיפרה שהיו דיונים ארוכים לפני שהטורניר קיבל אישור להביא עם כל שחקן שלושה אנשי צוות. לדבריה, "לכל שחקן יהיו שני חדרים במלון - אחד ששולם עבורו. הם יוכלו להביא שלושה אנשים נוספים לבחירתם. אנחנו מבינים את הצרכים של השחקנים. אבל אנחנו חייבים לתרגל שמירה על מרחק חברתי".

עוד בוואלה!

מושל ניו יורק הודיע: אליפות ארצות הברית תתקיים ללא קהל

לכתבה המלאה
רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
ירשום עוד זכייה ברולאן גארוס? רפאל נדאל/רויטרס

רולאן גארוס נדחה בשבוע, וטורניר החימר ייפתח ב-27 בספטמבר - כך הודיעו המארגנים לאור פרסום הלוז של סבב הגברים והנשים. בניגוד לאליפות ארצות הברית שתיערך ללא קהל, מארגני הטורניר בצרפת מקווים כן להכניס אוהדים, זאת כמובן אם לא תהיינה התפתחויות שליליות בהדבקה בנגיף הקורונה ובהתפשטות המגיפה, שעדיין לא נעלמה מחיינו. בהודעה שהוציאו המארגנים נכתב כי: "בהלך העניינים הנוכחי, אנחנו מודעים לכך שזו פריבילגיה לקיים את הטורניר במתכונתו הרגילה. הטורניר הזה משחק חלק היסטורי במגרשי החימר בעולם ואנחנו נמשיך את המסורת".

טורניר וושינגטון יתקיים ב-14 באוגוסט, סינסינטי (בפלאשינג) ב-21 באוגוסט, המאסטרס במדריד ב-13 בספטמבר ורומא ב-20 בספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully