וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע תארח את מכבי חיפה ובית"ר באשדוד

17.6.2020 / 13:46

בשל ליקויים בגג שהתגלו בזמן בדיקה שגרתית במגרשה הביתי של הקבוצה מבירת הנגב, תיאלץ הקבוצה לארח את שתי יריבותה באצטדיון הי"א באשדוד. משך השבתת טרנר יתברר בימים הקרובים

פלייר אוהדי הפועל באר שבע חוגגים העפלה לגמר הגביע/באדיבות וסרמיליה. צילום: מקור לא ידוע, לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

הפועל באר שבע לא תוכל לארח משחקים באצטדיון טרנר עד הודעה חדשה, בעקבות ליקויים שהתגלו בגג בזמן בדיקה שגרתית. הקבוצה מבירת הנגב ממתינה ללוח הזמנים הסופי שיקבע במשך כמה זמן תצטרך לנדוד מחוץ לאצטדיונה הביתי, ותארח את שני משחקי הבית הבאים (נגד מכבי חיפה ב-20.6 ובית"ר ירושלים ב-23.6) באצטדיון הי"א באשדוד.

מחברת כיוונים והחברה הכלכלית לפיתוח באר שבע נמסר: "בהמשך לבדיקות אחזקה תקופתיות שגרתיות שנערכו לאחרונה באצטדיון ע"י החברה הכלכלית, התברר כי ישנם, כנראה, ליקויים בגג האצטדיון. על מנת לעמוד על המשמעות של ליקויים אלה ודרכי הפעולה לתיקונם, נשכרו שירותיה של חברה מומחית בעלת שם בתחום, שנתבקשה לבצע סקר מקיף לקבלת תמונת מצב של גג האצטדיון. סקר, כאמור, נערך באצטדיון בימים האחרונים וממצאיו הועברו לעירייה ולחכ"ל.

אצטדיון טרנר. ברני ארדוב
הפועל באר שבע כבר מחפשת אלטרנטיבות. אצטדיון טרנר/ברני ארדוב

"המסקנות העולות מהסקר הינן, כי ישנם ליקויים לא מעטים בגג האצטדיון המחייבים היערכות שתאפשר ביצוע התיקון בלוחות זמנים הקצרים ביותר, ככל הניתן. בהתאם למסקנות הסקר ובעיקר, למען הזהירות והצורך לשמור על בטיחות ושלום ציבור המשתמשים באצטדיון, הוחלט על הפסקת השימוש באצטדיון עד לתיקון כלל הליקויים ו/או עד לתיקון שיאפשר שימוש במתקן ללא כל סיכון למשתמשים בו. בימים הקרובים, לאחר שיובהרו הליקויים ודרכי הפעולה לתיקונם, יגובש מתווה הפעולה ולוחות הזמנים הצפויים עד למתן אישור להפעלת האצטדיון".

אצטדיון טרנר נפתח בספטמבר 2015 אחרי שנבנה בעלות של למעלה מ-220 מיליון שקלים. מלבד משחקיה של הפועל באר שבע, הוא אירח בשנים האחרונות גם משחקים בינלאומיים של נבחרת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully