וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאן קולמן הושעה זמנית לאחר ששוב לא נמצא זמין לבדיקת סמים

אלוף העולם ב-100 מטר עשוי לספוג השעיה לשנתיים ולהחמיץ את האולימפיאדה: "מוכן להיבדק במשך יום בחיי כדי להוכיח שלא נטלתי חומרים אסורים"

פלייר נובאק ג׳וקוביץ׳ טניסאי סרבי חוגג ביציעים במהלך טורניר ראווה בבלגרד/צילום מסך

כריסטיאן קולמן הושעה הלילה (בין שלישי לרביעי) באופן זמני על ידי יחידת המוסר של הסוכנות למניעת סימום באתלטיקה. האצן האמריקני, שזכה באליפות העולם האחרונה בזהב ב-100 מטר עם תוצאה של 9.76 שניות, יזומן לשימוע לבירור נסיבות מקרה בו לא נמצא זמין לבדיקת פתע של הסוכנות בדצמבר, וינסה להימנע מהשעיה של שנתיים שתמנע ממנו להתחרות באולימפיאדת טוקיו בקיץ הבא.

קולמן בן ה-24 חמק בעור שיניו בשנה שעברה מהשעיה אוטומטית בגין שלוש בדיקות פתע בהן הבוחן לא הצליח לאתר את מיקומו - ב-6.6.18, ב-16.1.19 וב-26.4.19, לאחר שטען שהבדיקה הראשונה נכללה למעשה ברבעון אחר ולא מדובר בשלוש הפרות באותה שנה.

כריסטיאן קולמן, אצן אמריקאי. רויטרס
שוב יחמוק מעונש? כריסטיאן קולמן/רויטרס

בתגובה לבדיקה החדשה אותה החמיץ כתב קולמן: "אני חושב שהמקרה האחרון היה ניסיון מכוון לגרום לי לפספס את הבדיקה. אל תגידו לי שאני זה שלא התייצבתי כשהבוחן התגנב לדלת שלי בזמן ששהיתי בקניות בקניון סמוך, טען שהוא צלצל מספר פעמים בדלת שלי ולא טרח להתקשר אליי. בכל הבדיקות הקודמות איתרו אותי בטלפון, למה הפעם זה היה שונה? נבדקתי מספר פעמים מאז, אפילו בזמן תקופת הבידוד, אבל כמובן שזה לא משנה להם, וגם לא העובדה שמעולם לא נטלתי חומרים אסורים. אני מוכן להיבדק בכל יום עד לסוף הקריירה שלי כדי להוכיח שאני חף מפשע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully