וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ג'ימי מרין חוזר לקוסטה ריקה, סגר בקבוצת נעוריו לעונה הבאה

הקשר בן ה-22 שמושאל מהפועל באר שבע למ.ס. אשדוד, בדרך חזרה לסאפריסה. העדיף אותה על פני הצעות מקבוצות צמרת אחרת בקוסטה ריקה

פלייר אוהדי הפועל באר שבע חוגגים העפלה לגמר הגביע/באדיבות וסרמיליה. צילום: מקור לא ידוע, לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

כשג'ימי מרין חתם בהפועל באר שבע לשלוש שנים ביוני 2019, הוא טרק לא מעט דלתות בדרך בקוסטה ריקה, כולל נטישה מתוקשרת של מחנה האימונים של הנבחרת. היום (רביעי), שנה לאחר מכן, הוא חוזר למולדת. על פי דיווחים בתקשורת המקומית, הקשר בן ה-22 שמושאל מבאר שבע למ.ס. אשדוד, סגר לעונה הבאה בקאפריסה הקוסטה ריקנית, קבוצת נעוריו.

מרין גדל במחלקת הנוער של הקבוצה מסן חוסה ובעונת 2015/16 רשם במדיה את הופעותיו הראשונות בבוגרים. בשבועות האחרונים קיבל מרין הצעות מקבוצות צמרת אחרות בקוסטה ריקה, כולל מאלאחואנסה והרדיאנו, אולם בסופו של דבר בחר בקאפריסה.

ג'ימי מרין שחקן הפועל באר שבע מאוכזב. דני מרון
נפרדנו כך? ג'ימי מרין במדי באר שבע/דני מרון

מדובר בחדשות טובות עבור הפועל באר שבע, שמנסה להשתחרר מחוזים של כמה שחקנים לעונה הבאה. מרין היה חתום כאמור לשתי עונות נוספות, ושחרורו יסייע לקבוצה מבירת הנגב לחסוך סכומי כסף הכרחיים. מרין כבש העונה שני שערים - אחד במדי הפועל באר שבע והשני במדי מ.ס. אשדוד אליה הושאל בפברואר האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully