וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכרטיס הצהוב שעלול למנוע מז'וזואה לשחק בגמר הגביע

17.6.2020 / 7:05

הקשר כבש את הכדורגל הישראלי בסערה, אבל עקב האכילס שלו הוא צבירת הכרטיסים שהפכה אותו לשיאן הצהובים בליגה. המטרה: להימנע משלושה כרטיסים נוספים כדי לא להחמיץ את המשחק על התואר

פלייר אוהדי הפועל באר שבע חוגגים העפלה לגמר הגביע/באדיבות וסרמיליה. צילום: מקור לא ידוע, לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

ז'וזואה הפך השחקן הכי חשוב של הפועל באר שבע. שלשום כבש הפורטוגלי את שער השוויון ב-1:1 מול מכבי תל אביב ודומה כי במשחקים האחרונים הפורטוגלי הוא השחקן שכל הפועל באר שבע תלויה בקיומו. כשהוא לא על המגרש הקבוצה של יוסי אבוקסיס נראית כעדר בלי רועה. אבוקסיס מעריך מאוד את בעל הבית החדש שלו ויש ביניהם אמון מלא, כפי שניתן היה לראות אחרי השער שכבש השחקן בחצי הגמר מול בני יהודה, אז כזכור רץ אל המאמן והניף אותו באוויר לחיבוק ממושך.

אין ספק שאם אבוקסיס יעזוב את הפועל באר שבע לנבחרת ישראל, הראשון להיפגע יהיה ז'וזואה. אלא שאבוקסיס יודע כמו כולם בבאר שבע שז'וזואה צריך לטפל בצד מסוים בהתנהלותו שהביא לכך ששלשום קיבל את הכרטיס הצהוב ה-12 שלו מתחילת העונה בכל המפעלים. המספר הזה יביא להיעדרותו מהמשחק מול בית"ר ירושלים בעוד כשבוע. למעשה הקשר היצירתי והאנרגטי מוביל את טבלת הצהובים בליגת העל כאשר מאחוריו מנשה זלקה, דן גלזר, גבי קניקובסקי ודיוגו ורדאסקה. לכל הארבעה 10 צהובים. לז'וזואה כאמור 11 בליגה ועוד אחד בגביע. הנתון של הפורטוגלי "מרשים" במיוחד כשזוכרים שהוא החל לשחק רק במחזור השישי.

ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע מול דור פרץ שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
בבאר שבע מבינים: הוא חייב להתחיל להיזהר מכרטיסים צהובים. ז'וזואה/דני מרון

בהפועל באר שבע יתמקדו מעתה בעיקר בגמר גביע המדינה שישוחק אחרי שהעונה בליגת העל תסתיים. המקום השלישי בליגה הוא בהישג יד וחשוב לא לאבד גם את המקום הרביעי, ולכן אי אפשר לשמור את ז'וזואה ולא לשתף אותו בליגה. לכן המטרה שלו ושל הקבוצה היא להימנע משלושה צהובים בארבעת המשחקים שנותרו לו. אם הוא יקבל במחזור ה-35 את הצהוב ה-15 שלו, הוא לא יוכל לשחק בגמר גביע המדינה. מעבר לחובה של השחקן להתמתן במשחקים הקרובים ולהימנע מצהובים באופן כללי, תהיה הפועל באר שבע מחוייבת לשמור על עצמה מלתת לו לשחק מחזור אחד לפני מחזור הנעילה אם יגיע למשחק כשברשותו 14 כרטיסים צהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully