וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א תכריע: מרתון של משחקי אלופות באוגוסט, המוקדמות בספטמבר?

אופ"א תתכנס ברביעי לפגישה גורלית. טורניר פיינל 8 ייערך בשני אצטדיונים בפורטוגל, הגמר מתוכנן ל-23.8. עוד על הפרק: מה יעלה בגורל מפגשי שמינית הגמר שלא הוכרעו?

אתר רשמי

אופ"א תתכנס מחר (רביעי) לישיבה גורלית שבה יוחלט כיצד יחודש מפעל ליגת האלופות והליגה האירופית וכן ייקבעו גם מועדי פתיחת מוקדמות המפעלים האירופאים לעונה הבאה. על פי הדיווחים אופ"א מתכננת לערוך טורניר פיינל 8 באלופות - כלומר טורניר נוקאאוט ללא משחקי גומלין של 8 הקבוצות שתעפלנה לרבע הגמר, כאשר הגמר ייערך ב-23.8. כל המשחקים, כך על פי הדיווחים, ייערכו בליסבון בירת פורטוגל.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה לפני דייגו דמה שחקן נאפולי. רויטרס
הגומלין ייערך בקאמפ נואו? מסי נאבק בדייגו דמה/רויטרס

על פי המתווה המסתמן, כל המשחקים ייערכו בשני אצטדיונים ריקים בליסבון, כאשר אופ"א חייבת להכריע עד רביעי בסוגיות רבות שביניהן גם קביעת תאריכים למשחקים הבינלאומיים. משחקי חצי גמר האלופות צפויים להתקיים באצטדיון האור ובאצטדיון של ספורטינג ליסבון ב-18 וב-19 באוגוסט. ארבעת משחקי רבע הגמר מתוכננים להתקיים בין ה-12 ל-15 באוגוסט. כך על פי "סקיי איטליה".

כאב הראש הגדול יותר של אופ"א הוא לגבי המשחקים שנותרו פתוחים בשמינית הגמר ועדיין לא הוכרעו. מדובר במשחקים בין ריאל מדריד למנצ'סטר סיטי, באיירן מינכן וצ'לסי, ברצלונה ונאפולי וליון מול יובנטוס. כרגע לא ברור היכן המשחקים ייערכו כששתי האופציות הרלוונטיות הן קיומם בליסבון, או שהקבוצות שצריכות לארח את הגומלין (ברצלונה, באיירן מינכן, יובנטוס ומנצ'סטר סיטי) יארחו באצטדיון הביתי שלהן, כמובן ללא קהל.

עוד החלטה שרלוונטית מאוד לקבוצות הישראליות היא בנוגע לפתיחת המפעלים האירופאים בעונה הבאה. אם בדרך כלל הקבוצות שמשתתפות בסיבובי המוקדמות הראשונים היו רגילות לשחק כבר בסוף יוני, כעת הדיווחים הם שהמשחקים ייערכו בחודש ספטמבר, כנראה במתכונת של משחק אחד ללא גומלין. שלב הבתים על פי המתווה הזה מתוכנן לאוקטובר. בנוסף, אמורים להיקבע תאריכים למשחקי פלייאוף העלייה ליורו, כולל זה של ישראל נגד סקוטלנד שנדחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully