וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות המכתב של מרכוס רשפורד: הממשלה הבריטית תספק ארוחות חינם לילדים

בוריס ג'ונסון חזר בו מהחלטתו בעקבות הלחץ של כוכב יונייטד והחליט: ילדים ממשפחות נזקקות יקבלו ואוצ'רים לארוחות גם מחוץ לפעילות הבית ספרית

אתר רשמי

מרכוס רשפורד הוא לא רק חלוץ העתיד של מנצ'סטר יונייטד ונבחרת אנגליה, אלא שמסתבר שמדובר גם בלוחם צדק ופעיל חברתי שהצליח לרגש ביממה האחרונה אומה שלמה וגם לנצח במאבק נגד ממשלת בריטניה.

כוכב יונייטד שיגר אתמול מכתב לפרלמנט הבריטי וביקש לסייע לילדים רעבים בבתי הספר על ידי אספקת מזון בחינם במהלך הקיץ. היום (שלישי) הממשלה הבריטית החליטה לעשות פניית פארסה בעקבות המכתב ותספק ואוצ'רים לארוחות לילדים רעבים.

מרכוס רשפורד שחקן מנצ'סטר יונייטד בועט פנדל. רויטרס
גיבור גם מחוץ למגרש. מרכוס רשפורד/רויטרס

התכנית החדשה תאפשר לילדים ממשפחות עניות לקבל אוכל גם מחוץ לפעילות הבית ספרית - כלומר בחודשים יולי ואוגוסט, דבר שלא קרה לפני משבר הקורונה. אותם ילדים ממשפחות נזקקות יקבלו סיוע במזון במהלך ששת השבועות של החופש הגדול וכל זה מגיע יממה לאחר המכתב האמוציונלי של רשפורד, שתיאר במכתבו בין היתר את הילדות הקשה שלו והזכיר את העובדה שמשפחתו נאלצה להתקיים על ארוחות חינם בבית הספר ועזרה מצד שכנים ומאמנים.

רשפורד קיבל תגובות מפרגנות מאוד מהממשל הבריטי בעקבות המאבק שלו, כולל מבוריס ג'ונסון ראש הממשלה שאמר: "הוא תרם לויכוח סביב סוגיית העוני". הרפורמה הזו תעלה לממשלה לא מעט כסף, סכום שנע סביב 120 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully