וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה - מכבי נתניה: "צעירים זה לא אליבי להפסדים"

שי ברדה דיבר עם שחקני מכבי נתניה באסיפה: "צריכים לסיים את העונה כמו ספורטאים". הסרבים צ'ירקוביץ' ושחוביץ' צפויים לפתוח, אברמוב יחזור להרכב המארחת (ה', 20:15, ספורט 3)

מחזור 30הסתיים18/06/2020
הפועל חדרה
  • לוסיו (51)
2:1
  • (80) עזרא
  • (82) מלמד
מכבי נתניה
צילום: דני מרון ואסף חיימוביץ עריכת וידאו: איתי עמרם

בווידאו: אוהדי מכבי תל אביב מחוץ לאצטדיון בלומפילד

הפועל חדרה

המארחת לא ניצחה בששת המחזורים האחרונים ותנסה לשפר את המאזן מחר (חמישי, 20:15, ספורט 3) מול מכבי נתניה. ג'ורג' פוצ'יבה ומנשה זלקה ייעדרו בגלל כרטיסים צהובים, כשגלעד אברמוב הצעיר צפוי לפתוח. עדי טבצ'ניק ימשיך בין הקורות ולוסיו שוב יחכה על הספסל.

"אנחנו באים במטרה להמשיך את המחויבות ההגנתית מהמשחק האחרון ולייצר פעולות יותר איכותיות בהתקפה כדי להשיג תוצאה טובה", אמר המאמן שרון מימר. "אנחנו משחקים מול קבוצה עם שחקנים איכותיים ומאומנים. נמשיך גם לשלב שחקנים צעירים שיהוו את העתיד של המועדון".

וויסאם רבאח שחקנה של הפועל חדרה עם גלעד אברמוב. שלומי גבאי
הצעירים ימשיכו לקבל הזדמנויות. גלעד אברמוב/שלומי גבאי

מכבי נתניה

הצוות המקצועי של מכבי נתניה ויתר על אסיפת הווידאו המקצועית וערך היום אסיפה ארוכה עם השחקנים במהלכה דיבר שי ברדה. "אנחנו צריכים לסיים את העונה הזו כמו ספורטאים", אמר ברדה. "מכבי נתניה זה מועדון גדול ומכובד שרוצה לנצח בכל משחק. אנחנו נותנים להרבה שחקנים צעירים לשחק, אבל אין דבר כזה שחקן צעיר, וצעירים זה לא אליבי להפסדים. מי שמקבל את חולצת ההרכב של מכבי נתניה, ראוי להיות שחקן הרכב במועדון הזה".

מהמשחק מחר ייעדרו כרם ג'אבר המורחק וטים הויבאך שמרגיש כבר עומס עצום וזקוק למנוחה. הסרבים לזאר צ'ירקוביץ' וזלטאן שחוביץ' צפויים לחזור להרכב. רק מחר יחליטו המאמנים על ה-11, שכן השחקנים שיחקו רק שלשום וחלקם מאוד עייפים.

זלאטן שחוביץ' שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
צפוי לפתוח לראשונה בפלייאוף. זלאטן שחוביץ'/ברני ארדוב

טריוויה

* שני המפגשים הקודמים העונה הסתיימו בצורה זהה: 0:1 לזכות המארחת.

* הפועל חדרה השיגה רק שתי נקודות מתוך 18 האחרונות.

* מכבי נתניה כבשה רק שמונה שערי חוץ העונה - פחות מכל קבוצה אחרת בליגה. אולי היא תשפר את המאזן כאורחת באצטדיון הביתי שלה.

* מכבי נתניה מובילה את הליגה עם 11 כרטיסים אדומים, כולל שלושה משחקים בהם הורחקו לה שני שחקנים - הכי הרבה מורחקים בקבוצה אחת מאז ה-12 של בני סכנין בעונת 2008/09.

הרכבי הקבוצות

שופט: דרור כהן
אצטדיון: נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully