וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד רשמה את ניצחונה הגדול העונה, 0:5 על אוסאסונה

הקבוצה של סימאונה התפוצצה, כולל שלישייה ב-11 הדקות האחרונות. סלטה ויגו פספסה הזדמנות להתרחק מהקו האדום, כשיאגו אספס החמיץ פנדל ב-0:0 אצל ויאדוליד ואוסקר גרסיה עדיין בצרות

אתר רשמי

בווידאו: אימון ריאל מדריד

המחזור ה-29 בליגה הספרדית נמשך אמש (רביעי) עם שלושה משחקים, כשבמוקד עמד ניצחונה הגדול של אתלטיקו מדריד 0:5 במשחק חוץ מול אוסאסונה. סלטה ויגו שוב לא כבשה וגם החמיצה פנדל ב-0:0 אצל ויאדוליד בקרב התחתית, בעוד אייבר ואתלטיק בילבאו סיימו דרבי באסקי ב-2:2.

ז'ואאו פליקס, דייגו קוסטה, אתלטיקו מדריד. רויטרס
סוף סוף. פליקס/רויטרס

אוסאסונה - אתלטיקו מדריד 5:0

13 תוצאות תיקו יש העונה לקולצ'ונרוס, כולל בשלושת המשחקים האחרונים, כשהתיקו הבא שלהם ללא הכרעה יקבע שיא ליגה היסטורי וגם עלול להרחיקם מהכרטיסים לליגת האלופות. אבל רק כדי להמחיש כמה מוזרה היא שנת 2020 - אתלטיקו כבשה חמישייה. הקבוצה של סימאונה רשמה את הניצחון הכי גדול שלה העונה בזכות בליץ מרשים בסיום, ושמרה על מקומה הרביעי במאבק על המקום לצ'מפיונס. ז'ואאו פליקס פתח את החגיגה בדקה ה-27, ובפתיחת המחצית השנייה השלים צמד אחרי בישול של דייגו קוסטה. בדקה ה-79 המחליף מרקוס יורנטה כבש את השלישי, ובישל לאלברו מוראטה (82) וליאניק קראסקו (88) כדי להשלים את החגיגה.

אוסקר גרסיה מאמן סלטה ויגו עם שחקניו. GettyImages
מלחמת הישרדות אמיתית. אוסקר גרסיה ושחקני סלטה ויגו/GettyImages

ויאדוליד - סלטה ויגו 0:0

משחק רביעי ללא שער לאוסקר גרסיה, שיכול להיות מאוכזב מפספוס ההזדמנות בקרב התחתית. יאגו אספס היה צריך להעניק לסלטה ויגו ניצחון חוץ שני בסך הכול העונה אחרי נגיעת יד ברחבה של רובן אלקרס, אבל השוער ג'ורדי מאסיפ הדף את הפנדל שלו בדקה ה-72. סלטה רק שתי נקודות מעל הקו האדום, ויאדוליד עם שש יותר ממנה במקום ה-14.

אייבר - אתלטיק בילבאו 2:2

כמו בסיבוב הראשון, הדרבי הבאסקי הזה לא הוכרע, אבל הפעם לפחות היו שערים. ראול גרסיה העלה את האורחת ליתרון עם פנדל בדקה השמינית, קיקה השווה מקרוב בדקה ה-19 ומאמן אייבר הורחק בדקה ה-50, אבל מהיציע הוא ראה את פביאן אוריאנה משלים מהפך עם פנדל משלו בדקה ה-78. אלא שהיתרון הזה החזיק מעמד רק שלוש דקות, בדיוק כמו הזמן שהמחליף אסייר ויאליברה היה על המגרש לפני שהשווה מהאוויר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully