וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוריציו סארי זעם לפני הגמר: "מעצבן שאומרים שלא זכיתי כאן בכלום"

מאמן יובנטוס עדיין לא זכה בתואר באיטליה, וכשהזכירו לו את זה לפני גמר הגביע מול נאפולי (ד', 22:00, ספ' 4) איבד את שלוותו: "עליתי כמעט מכל ליגה, מאושר ממה שהשגתי". רונאלדו בעקבות התואר ה-30

אתר רשמי

בווידאו: אינטר מתאמנת

עוד לפני חזרתה של הסרייה A לפעילות, איטליה תכתיר מחר (רביעי, 22:00, ספורט 4) מחזיקת גביע חדשה, כאשר יובנטוס ונאפולי תשחזרנה את גמר 2012. גם אז השתיים נפגשו באולימפיקו ברומא, כשאדינסון קבאני ומארק האמשיק העניקו לתכולים ניצחון 0:2 וגביע רביעי בהיסטוריה.

שנתיים לאחר מכן נאפולי שוב הגיע לגמר והניפה גביע חמישי (התואר האחרון שלה), בעוד יובנטוס זכתה לאחר מכן בארבעה גביעים ברציפות וסך הכול בארונה יש 13 כאלה ב-18 הופעות בגמר.

אלכס מרט שוער נאפולי. רויטרס
חוזר לשערה של נאפולי ויעמוד במבחן. אלכס מרט/רויטרס

מאוריציו סארי יוביל את הגברת הזקנה בגמר ה-19, הפעם מול האקסית שניצחה אותו 1:2 במפגש הליגה האחרון, וירצה לחגוג בגיל 61 תואר ראשון על אדמת איטליה, בטח אחרי שנשיא היריבה אאורליו דה לאורנטיס האשים אותו בלא פחות מאשר בגידה. "הוא עזב בגלל תירוץ נלוז של כסף והכריח אותי לבצע שינוי, למרות חוזה לשנתיים נוספות", האשים הבוס של נאפולי.

במסיבת העיתונאים איבד סארי את שלוותו כאשר אחד העיתונאים הזכיר שאין לו תואר באיטליה. "זה מעצבן שאנשים אומרים שלא זכיתי בשום דבר כאן", ענה. "עליתי ליגה כמעט בכל שלב, מהליגה השישית ועד הסרייה A, וזה מסלול קשה. אני מאושר ממה שהשגתי. ברור שיש רצון עז לזכות בתואר, אבל זה בעיקר עבור האוהדים ועבור כולנו. אני לא חושב על העבר".

מאוריציו סארי מאמן יובנטוס. רויטרס
הצליחו להרגיז אותו. מאוריציו סארי/רויטרס

כריסטיאנו רונאלדו, שכבש 25 שערים העונה, מקווה להתאושש מהחמצת הפנדל בגומלין חצי הגמר מול מילאן ןלזכות בתואר ה-30 בקריירה שלו. גונסאלו היגואין, שעזר לנאפולי לזכות בגביע ב-2014, נמצא עדיין בספק בגלל פציעת ירך, אבל נכלל בסגל יחד עם ג'ורג'ו קייליני וארון ראמזי שגם הם לא כשירים לגמרי. חואן קואדרדו ודוגלאס קוסטה נאבקים על המקום לצד רונאלדו ופאולו דיבאלה בהתקפה.

נאפולי תחסר את השוער דויד אוספינה, שקיבל כרטיס צהוב מיותר בגלל בזבוז זמן, ומי שיעמוד בין הקורות הוא אלכס מרט. פביאן רואיס חוזר מפציעה ואמור לפתוח, כשמקומו של דריס מרטנס, שהפך למלך שערי נאפולי בכל הזמנים בזכות השער מול אינטר, מובטח בהתקפה לצד לורנצו אינסינייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully