וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "עבר עלינו שבוע לא קל. שמח לתת דקות צעירים"

מאמנה של בני יהודה הודה כי היה לא פשוט להתאושש מההדחה הכואבת בגביע, והחמיא לשחקניו בתום ה-1:3 על מכבי נתניה: "אהבתי מאוד את מה שראיתי"

צילום ועריכת וידאו: דוברות הפועל חיפה

בווידאו: חיים סילבס לאחר ניצחונה של הפועל חיפה על הפועל תל אביב

חיוכים נרשמו בקרב אנשי בני יהודה לאחר ששחקניהם השלימו הערב (שני) 1:3 בחוץ על מכבי נתניה והמתיקו במעט את הגלולה המרה לאחר ההדחה הכואבת מגביע המדינה במהלך השבוע. לא מעט שחקנים צעירים זכו להזדמנויות הערב בשתי הקבוצות, ובני יהודה באה על שכרה כשסילבה קאני בין ה-17, והמחליפים לזמי ומנסה כבשו לזכות אלישע לוי. נתניה שהבטיחה את הישארותה בליגה, נתנה גם היא דקות משחק לבוגרי מחלקת הנוער, שעמרי גנדלמן ורוי קורין בני ה-17 עלו בהרכב של המארחת.

סלובודן דראפיץ': "שיחקנו 20 דקות טוב ויכולנו לכבוש, אבל במחצית השנייה לא היינו במשחק בכלל. אנחנו צריכים להילחם על הנקודות שלנו, לראות איפה אנחנו טועים ולתקן את הדברים לקראת חמישי. אנחנו מחפשים את השיטה הנכונה בשבילנו ונותנים לשחקנים צעירים לשחק ולראות מה אנחנו יכולים להרוויח לעונה הבאה. אנחנו משחקים עם הרכבים אחרים וצריכים לחפש את עצמנו ולראות מי מתאים לנו לעונה הבאה. אנחנו יכולים להשתחרר מכל השחקנים בעונה הבאה כי אין לשחקנים חוזה. כמו שאנחנו נראים, אנחנו לא מוכנים. לי יש חוזה לעונה הבאה ואני מכין את הקבוצה לעונה הבאה".

אלישע לוי מאמן בני יהודה. שלומי גבאי
"שאפו לשחקנים". אלישע לוי/שלומי גבאי

מאמן בני יהודה אלישע לוי אמר בסיום: "עבר עלינו שבוע לא קל, גם מבחינה פיזית. לשחק נגד באר שבע 120 דקות במשחק כל כך חשוב ועם שני שחקנים פחות היה לא פשוט. הייתה לנו אכזבה גדולה מאוד. זה הספורט, החוכמה היא תמיד להסתכל קדימה, לקום כקבוצה, להגיע לנתניה ולנצח. זו תכונה שאפשר להתעודד ממנה. אהבתי מאוד את מה שראיתי מהשחקנים ושאפו להם. דבר מבורך ואני שמח לתת לשחקנים צעירים דקות. כמובן שהם צריכים ללכת לאט, להיות צנועים ולהתחבר לשחקנים הצעירים. זו חובתנו כמועדון. עבדנו קשה עד הפלייאוף, אנחנו יכולים עכשיו לראות את הדברים ולבדוק את השחקנים בשקט. נתנו מנוחה לכמה שחקנים היום כי אנחנו רוצים לראות דברים אחרים".

קפטן בני יהודה דן מורי אמר: "להחמיץ פנדל קובע זה קשה, עברו עליי כמה ימים מבאסים, אבל הרבה פעמים אמרו לי שהם שמחים שזה אני כי אני אחד שיכול לעבור את זה. אני מאוכזב מעצמי, אבל צריך להמשיך הלאה בחיים. זה היה צריך ליפול על מישהו ונפל עליי, בעטתי פנדל גרוע, אבל אני ממשיך הלאה. אני בחור אמוציונלי, עשיתי טעות, לא שמתי לב עם מי אני מדבר. הייתי באמוק ואחרי המשחק, טעיתי, התנצלתי והתחבקנו אחרי 15 שניות, ליבנו את העניינים. אם צריך להתנצל בפומבי שוב, אני אתנצל. אבל זה מאחוריי. הייתה לנו עונה של כמעט, כמעט הגענו לליגה האירופית, כמעט הגענו לפלייאוף העליון, כמעט לגמר הגביע. עברנו טלטלה בקיץ ושוחררו הרבה שחקנים. אם בעונה גרועה אנחנו במקום השביעי עם פער גדול ממקום שמיני, לחצי גמר הגביע והגענו לפלייאוף הליגה האירופית, אז כנראה שהמצב לא גרוע".

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully