וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי בוזגלו מתנצל על דבריו ההומופוביים: "טעיתי, צריך לעבוד על עצמי"

כדורגלן העבר שטען כי "לא הייתי מרגיש בנוח" להתקלח לצד גבר הומו, הבהיר: "מאמין בשוויון זכויות לכל אדם ללא הבדל דת, גזע, מין או נטייה מינית"

רשת 13

אסי בוזגלו התנצל היום (שני) על הדברים שאמר בתכנית "הישרדות", לפיהם לא היה מרגיש בנוח אם אחד מחבריו לקבוצת כדורגל היה הומו.

"אני מקבל המון תגובות מכל מיני סוגים על הפרק של אתמול והרגע בו התייחסתי לסיטואציה בה אהיה בחדר הלבשה ביחד עם כדורגלן גיי", כתב בוזגלו. "חשוב לי לפתוח ולהגיד דבר ראשון - טעיתי. לא לקחתי בחשבון כי תיאור תחושה אישית שלי, מבוכה אישית שלי, בסיטואציה תיאורטית, עלול להיות דוגמא לרגע, שהוא מציאות מוחלטת ועוד פחות נעימה - עבור אדם אחר".

בין היתר, אמר בוזגלו בתכנית: "אם היה לי בקבוצה גבר שהוא גיי, לא הייתי מרגיש הכי נוח... אם אני יודע שיש גבר שאוהב גברים איתי בחדר ההלבשה, אוטומט אתה לא רוצה להוריד לידו בגדים, לא להתקלח לידו... זה לא יכול לקרות, זה לא יכול בחיים... חדר הלבשה של 25 גברים זה נפץ. כל הבדיחות, כל הנושא זה בחורות. זה גברים מצ'ואיזם, לא גברים של ריקוד או משהו".

הפוסט של בוזגלו

View this post on Instagram

היי חברים, אני מקבל המון תגובות מכל מיני סוגים על הפרק של אתמול והרגע בו התייחסתי לסיטואציה בה אהיה בחדר הלבשה ביחד עם כדורגלן גיי. חשוב לי לפתוח ולהגיד דבר ראשון - טעיתי. לא לקחתי בחשבון כי תיאור תחושה אישית שלי, מבוכה אישית שלי, בסיטואציה תיאורטית, עלול להיות דוגמא לרגע, שהוא מציאות מוחלטת ועוד פחות נעימה - עבור אדם אחר. אני לא רוצה למרוח אתכם במשפטים כמו "כשלתי בלשוני" ו"דברי הוצאו מהקשרם". אתם כבר למדתם להכיר אותי ולדעת שאני לא מתבייש - אמרתי את הדברים. בעקבות התגובות של אנשים שנפגעו מהאופן בו הדברים שלי הובנו, אני מבין שגם אני צריך לעבוד על התחושה הזאת עם עצמי ואני בהחלט מתכוון לעשות זאת. אני ער לכך שעולם הספורט "המצ'ואיסטי" נפתח יותר ויותר לספורטאים מקהילת הלהט"ב ואני שמח על כך. למשל למדתי ביממה אחרונה שאפילו פה בארץ יש קבוצת כדורגל בשם "ריינבול" ובה משחקים כדורגלנים מהקהילה הגאה. אני רוצה להבהיר שתמיד דגלתי בכך שכל אדם צריך לחיות את חייו באופן חופשי וכיצד שנוח לו. אני מאמין בשוויון זכויות לכל אדם ללא הבדל דת, גזע, מין או נטייה מינית. אני לא נבהל מתגובות קשות, אני לומד מהן. ועדיין בנימה אישית, אתמול למדתי מחבריי לשבט שיהיה תמיד מי שינסה להסיט אתכם מדרככם. אל תתנו להם לטפס לפסגה על חשבונכם. גאה לחלוטין בחבריי הגאים! אוהב אתכם ♥️?️‍? @ordanon צלם @almog_badash_binyamin גרפיקה

A post shared by אסי בוזגלו * Asi Buzaglo (@asi_buzaglo) on

אסי בוזגלו, מתוך "הישרדות". מתוך "הישרדות", צילום מסך
"גאה לחלוטין בחבריי הגאים!" בוזגלו/צילום מסך, מתוך "הישרדות"

בהודעת ההתנצלות שפרסם היום באינסטגרם הוסיף כדורגלן העבר וכתב: "אני לא רוצה למרוח אתכם במשפטים כמו "כשלתי בלשוני" ו"דברי הוצאו מהקשרם". אתם כבר למדתם להכיר אותי ולדעת שאני לא מתבייש - אמרתי את הדברים. בעקבות התגובות של אנשים שנפגעו מהאופן בו הדברים שלי הובנו, אני מבין שגם אני צריך לעבוד על התחושה הזאת עם עצמי ואני בהחלט מתכוון לעשות זאת. אני ער לכך שעולם הספורט "המצ'ואיסטי" נפתח יותר ויותר לספורטאים מקהילת הלהט"ב ואני שמח על כך. למשל למדתי ביממה אחרונה שאפילו פה בארץ יש קבוצת כדורגל בשם "ריינבול" ובה משחקים כדורגלנים מהקהילה הגאה.

"אני רוצה להבהיר שתמיד דגלתי בכך שכל אדם צריך לחיות את חייו באופן חופשי וכיצד שנוח לו. אני מאמין בשוויון זכויות לכל אדם ללא הבדל דת, גזע, מין או נטייה מינית. אני לא נבהל מתגובות קשות, אני לומד מהן. ועדיין בנימה אישית, אתמול למדתי מחבריי לשבט שיהיה תמיד מי שינסה להסיט אתכם מדרככם. אל תתנו להם לטפס לפסגה על חשבונכם. גאה לחלוטין בחבריי הגאים!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully