וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הפועל מטה אשר הוכרזה כאלופה בגברים, הפועל כפ"ס בנשים

לאור הפסקת ליגות העל לנשים וגברים, הוכתרו מוליכות ליגות הגברים והנשים כאלופות לעונת 2019/20. יו"ר מטה אשר: "שמחים ומודים להנהלת האיגוד"

הפועל מטה אשר/עכו אלופת המדינה בכדורעף גברים לעונת 2019/20. אמיר ירחי, אתר רשמי
הוכתרה כאלופת הגברים לעונת 2019/20. הפועל מטה אשר/עכו/אתר רשמי, אמיר ירחי

בישיבת הנהלת איגוד הכדורעף שהתקיימה הערב (ראשון), הוחלט על הכרזת אלופות המדינה לנשים וגברים לעונת 2019/20 לפי מיקום הקבוצות בסיום הליגה הסדירה.
בגברים, הוכתרה כאלופה הפועל מטה אשר/עכו שסיימה ראשונה עם מאזן 0:16, לאדומים זו זכייה שלישית ברציפות ואליפות מספר 17 בסך הכל.

בנשים, הפועל כפר סבא הייתה זו שהוכתרה כאלופה. הירוקות ציינו אליפות רביעית סך הכל ולאחר בצורת של שנתיים, כפר סבא מסיימת ראשונה את הליגה הסדירה עם מאזן של 1:15. כפר סבא הובילה את הליגה בפער של 8 נקודות מהשנייה בטבלה.

הפועל כפר סבא אלופת ליגת הכדורעף נשים לעונת 2019/20. יוסי לזרוב, אתר רשמי
הוכתרה כאלופת הנשים לעונת 2019/20. הפועל כפר סבא/אתר רשמי, יוסי לזרוב

יו"ר מטה אשר מיכאל קישון אמר לאחר ששמע על ההחלטה: "אנו שמחים ומודים להנהלת איגוד הכדורעף שהחליטה הערב להעניק את תואר האליפות בליגת העל לגברים להפועל מטה אשר עכו, אשר ניצחה העונה 19 משחקים ללא הפסד והתואר אכן מגיע לשחקנים ולמאמן שהשקיעו העונה רבות באימונים ובמשחקים והתוצאות היו בהתאם".

יוסי סדבון חבר הנהלת הפועל כפר סבא נשים: "מדובר בהכרזה צודקת שמביאה לידי ביטוי את המאמץ וההישגיות שהושגו על ידי השחקניות הצוות המקצועי והנהלת הקבוצה, במהלך העונה. מועדון הפועל כפר סבא מודה לחברי הנהלת איגוד הכדורעף על ההצבעה ומברך את הפועל מטה אשר/עכו על זכייתה באליפות הגברים".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully