וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: שון וייסמן מתקרב לשיא של ערן זהבי, ביברס נאתכו שוב כבש

החלוץ ממשיך לשפר את השיא של שחקן ישראלי באירופה, וצריך עוד ארבעה שערים כדי להשתוות לכוכב גוואנגז'ו. וולפסברגר הפסידה 2:1 לראפיד וינה. קשר פרטיזן הבקיע בכדור חופשי ב-1:4 על צ'וקאריצ'קי, סולומון מתקרב לאליפות, תורג'מן חזר מפציעה

מתוך שידורי הליגה הסרבית

שון וייסמן ממשיך לשפר את שיא השערים של שחקן ישראלי בעונה אחת באירופה. חלוץ וולפסברגר כבש הערב (ראשון) את שערו ה-25 העונה בליגה האוסטרית, כשהשווה במשחק החוץ מול ראפיד וינה, בו קבוצתו הפסידה לבסוף 2:1. וייסמן נגח פנימה מקרוב אחרי בישול של מיכאל לינדל בכדור חופשי בדקה ה-50, ומקדים בשני שערים את פאטסון דאקה מרד בול זלצבורג שמצא גם הוא את הרשת הערב.

כאמור, וייסמן כבר שבר את השיא הישראלי באירופה (מונס דאבור עם 22 שערים במדי זלצבורג) וכעת מכוון לעבר שיא הליגיונרים, אותו קבע ערן זהבי בעונה שעברה עם 29 כיבושים במדי גוואנגז'ו R&F הסינית. לסיום העונה באוסטריה נותרו עוד שישה מחזורים, כך שהחלוץ בן ה-24 בהחלט יכול לעשות את זה. במיוחד אם ימשיך בקצב ההבקעה הנוכחי - 14 שערים ב-14 המחזורים האחרונים, מתוכם רק בשלושה לא מצא את הרשת. וולפסברגר במקום השלישי, מרחק שש נקודות מראפיד השנייה.

השער של ביברס נאתכו

* ביברס נאתכו המשיך את כושרו הטוב, ולאחר שהכריע את הדרבי והעלה את פרטיזן בלגרד לגמר הגביע, קפטן נבחרת ישראל כבש הפעם בכדור חופשי ב-1:4 הביתי על צ'וקאריצ'קי. נאתכו פתח בהרכב ושיחק מחצית אחת, אבל במהלכה הספיק למצוא את הרשת בבעיטה חופשית מ-17 מטרים בדקה ה-39 והעלה את מאזנו בליגה הסרבית לשמונה שערים. מחליפו סיידובה סומא כבש גם הוא ופרטיזן הבטיחה את המקום השני כשנותר מחזור אחד לתום העונה.

* מנור סולומון התקרב לאליפות שנייה עם שחטאר דונייצק, לאחר ששיחק 29 דקות בניצחון החוץ 0:1 על קולוס קובאליבקה בפלייאוף העליון באוקראינה. שחטאר הגדילה את יתרונה בפסגה בחזרה ל-16 נקודות, כשבקופה נותרו עוד 18. המשמעות: שחטאר תוכל לחגוג אליפות רביעית ברציפות ו-13 בסך הכול, במשחק הביתי בשבת מול אולכסנדריה. ג'וניור מוראס הברזילאי הכריע את המשחק בדקה ה-48 אחרי הכנה של מרלוס, כשסולומון נכנס בדקה ה-61 במקום יבגני קונופליאנקה הוותיק.

* מאוויס צ'יבוטה שיחק 66 דקות בהרכב לודוגורץ שניצחה 1:2 את בוטב פלובדיב בליגה הבולגרית ופתחה פער של 13 נקודות בפסגה עם הכניסה לפלייאוף. טאלב טואטחה ודן ביטון לא נכללו בסגל.

* אלון תורג'מן חזר מפציעה ושיחק לראשונה מאז אמצע פברואר, כשנכנס כמחליף בדקה ה-62 והיה שותף ל-0:0 של ויסלה קרקוב במשחק התחתית בחוץ מול ארקה גדיניה. ויסלה נכנסה לפלייאוף התחתון בליגה הפולנית מהמקום ה-13, שש נקודות מעל ארקה המדורגת לפני אחרונה.

* עוד בפולין: קני סייף שוב פתח בהרכב לכיה גדנסק ושיחק 84 דקות ב-1:1 בחוץ מול פוגון שצ'צין. לכיה השיגה את הכרטיס השמיני והאחרון לפלייאוף העליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully