וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הודיעה על הזזת רפפורט מתפקידו: "אני פגוע"

14.6.2020 / 17:22

האדומים הודיעו כי ידידיה רפפורט יהיה מעורב פחות בניהול היומיומי של המועדון. רמי כהן יישאר בתפקידו. עידן פלדה יישאר המנהל המקצועי

אתר הפועל ירושלים

בהפועל תל אביב הודיעו היום (ראשון) על שינוי מסוים במבנה הקבוצה ובהתנהלות היומיומית שלה. השורה התחתונה היא שידידיה רפפורט, נציג הבעלות הפרטית בהנהלת הקבוצה, לא יהיה מעורב בניהול היומיומי של המועדון. רפפורט היה האיש שניהל את הפועל תל אביב בשנים האחרונות.

כך לשון ההודעה: ""השנה האחרונה העלתה אתגרים רבים ומגוונים עבורנו, כשבחודשים האחרונים קיימנו תהליך אסטרטגי במטרה לייצר תכנית ארוכת טווח לצמיחה והתפתחות המועדון. התהליך התקיים בשיתוף חברי הוועד המנהל, השותפים הפרטיים לזכויות הניהול וועדת חברים ייעודית לבחינת מבנה העמותה שהוקמה בסוף שנת 2019 - ומסקנותיה הסופיות יפורסמו בשבועות הקרובים.

ידידיה רפפורט, מהנהלת הפועל ת"א. קובי אליהו, קובי אליהו
יהיה פחות מעורב בניהול היומיומי. רפפורט/קובי אליהו, קובי אליהו

"אנחנו שמחים לבשר על הסנונית הראשונה, במסגרתה הפועל מצר תל אביב תעביר את ניהולו היומיומי של המועדון לאנשי מקצוע בתחומים הרלוונטים, הן בצד המקצועי והן בצד התפעולי, בעוד הוועד המנהל והשותפים לזכויות הניהול, יפעלו מעתה כדירקטוריון המתווה דרך ומקבל עדכונים בפגישות שוטפות. במסגרת זאת, רמי כהן ימשיך בתפקידו כיושב ראש העמותה, מתן קפלן יכהן כסמנכ"ל, ויהיה מופקד על כל הפעילות השוטפת וההוצאה לפועל של תכניות הדירקטוריון. כמו כן ימשיכו בתפקידם עידן פלדה כמנהל המקצועי וראובן סלטר כיושב ראש מחלקת הנוער.

"ידידיה רפפורט יישאר אחד השותפים בזכויות הניהול ויכהן כחבר בדירקטוריון הקבוצה, אך לא ייקח חלק פעיל בניהול השוטף של הקבוצה. ברצוננו להודות לכל מי שלקח חלק בתהליך, בתקווה להמשך עונה מוצלח ולכך שהמציאות תאפשר בקרוב גם את חזרת הקהל למשחקים".

רפפורט עצמו פגוע מאוד מהחלטת ההנהלה שתדיר אותו מהניהול, החלטה שהגיעה כחלק ממלחמת שליטה במועדון. הוא התנגד להחזרת ליגת העל, בעוד רמי כהן היו"ר, האיש שהלך איתו ביחד במשך שנים, תמך בהחזרת הליגה. בשנים האחרונות השקיע רפפורט במועדון מאות אלפי שקלים בעונה.

ידידיה רפפורט: "היות שאני מביא את הכסף ולא מקבל כסף, אני אקבע לעצמי ואבחר לעצמי את הרצון ואת המחשבה אם אני מסכים למתווה הזה או לא, נתקדם משם. כל דבר יש הצבעה ויש רוב. זה שהוחלט מה שהוחלט, על הכיפאק, השקעתי הרבה כסף במועדון, יש לי את האחוזים, המניות שלי, הכל. מה אני אעשה מפה והלאה? לא יודע. לעזוב את המועדון? הכול ייתכן, לא אעזוב את הזכויות שלי, אבל ייתכן שאעזוב את הטיפול במועדון. בכל ארגון, ולא משנה איזה ארגון, ובטח בארגון ספורט, לא כל כך אוהבים אנשים חזקים.

"אני פגוע, להגיד שוקל את צעדיי זה איום מטומטם. היות והמתווה לא מתאים לי, יכול להיות שאבחר בדרך אחרת. אני יכול לא להיות במועדון בכלל, אשאר עם הזכויות שלי, המניות שלי והאחוזים שלי ולא להסכים להיות דירקטור. אני צריך לחשוב על הכול, אני בהחלט פגוע ואחליט אולי בצורה שונה. זה שהם החליטו שאעשה משהו אחר, בינתיים אני זה שמביא כסף ולא לוקח הביתה. אני לא לוקח משכורת מהפועל תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully