וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי פתח תקוה ניצחה 0:1 את הפועל ראשון לציון, בני סכנין עלתה למקום השני

המלאבסים במרחק נגיעה מליגת העל אחרי שער נפלא של גולאני (20). ראדי כיכב ב-1:3 על הפועל רמת גן, קטמון הפסידה 1:0 לכפר קאסם

באדיבות התאחדות

בווידאו: גיא חדידה אחרי עליית מכבי פתח תקוה לגמר הגביע

המחזור השני של הפלייאוף העליון בליגה הלאומית הושלם הערב (שני), כשמכבי פתח תקוה אמנם עשתה את שלה מול הפועל ראשון לציון וניצחה 0:1, אבל הבטחת הכרטיס לליגת העל נדחתה לפחות בשל ה-1:3 של בני סכנין על הפועל רמת גן. הפועל קטמון אכזבה והפסידה 1:0 למ.ס. כפר קאסם.

בפלייאוף התחתון, לאחר ניצחון הבכורה של ראובן עטר כמאמן בני לוד שגברה 1:2 על הפועל עכו, סיימה הפועל אשקלון ב-1:1 עם הפועל נוף הגליל. הפועל עפולה, לעומת זאת, עשתה צעד נוסף אל עבר הליגה הלאומית כשהפסידה 3:0 למכבי אחי נצרת.

פלייאוף עליון

דניאל גולאני שחקן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
ילד פלא. גולאני חוגג את השער היפה/קובי אליהו

מכבי פתח תקוה - הפועל ראשון לציון 0:1

ההפסד הביתי 2:0 לרמת השרון עם ההרכב השני לא הטריד את מנוחתה של המוליכה, שאמנם לא הצליחה להבטיח את הכרטיס לליגת העל עוד הערב, אבל כן התקרבה אליו מאוד. ילד הפלא בן ה-17 דניאל גולאני הכריע עם שער יפהפה בדקה ה-20, כשהניף את הרגל ובעט כדור חזק לרשת העליונה, כדי לחגוג שער בכורה בבוגרים. מנגד, הכתומים סופרים הפסד שני ברציפות אחרי ארבע תוצאות התיקו הרצופות, וגם הרצף הגדול יותר נמשך: ניצחון החוץ האחרון של ראשון לציון על מכבי פתח תקוה היה אי שם באוגוסט 1997. אם זה לא מספיק, הרי שבדקה ה-94 הורחק עומרי לוזון אחרי עבירה מכוערת, ובדרך לחדרי ההלבשה קרע את החולצה מרוב עצבים.

דניאל גולאני שחקן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
ביצע יפהפה. גולאני/קובי אליהו

הפועל רמת גן - בני סכנין 3:1

מי שששמחה לשמוע על ניצחון המוליכ היא הקבוצה שירדה יחד איתה מליגת העל. סכנין חלפה על פני הפועל ראשון לציון בדרך למקום השני בזכות הפרש שערים עדיף, ותודה ליריבה אותה היא כל כך אוהבת (1:5 בביקור הקודם אצלה, ו-0:2 בסיבוב הראשון). האורחת חיפשה את הרשת ומצאה עצמה בדקה ה-55, כשמהראן ראדי לא התחשב בחומה של הפועל רמת, וסובב כדור חופשי יפה לפינה. אותו ראדי הגביה קרן שהסתיימה בשער עצמי של אסי גומא (58), ובדקה ה-62 קבע מוטי מלכה 0:3 כדי להשלים בליץ של שלושה שערים תוך שבע דקות. ינון אליהו רק צימק (89).

שחקני בני סכנין חוגגים עם אלי אלבז. אדריאן הרבשטיין
במקום השני. שחקני סכנין חוגגים/אדריאן הרבשטיין

מ.ס. כפר קאסם - הפועל קטמון 0:1

דווקא במאני טיים, רושמים הירושלמים משחק שלישי ברציפות ללא כיבוש ומפספסים הזדמנות נוספת להיצמד למקום השני. קבוצת החוץ הטובה בליגה, שניצחה 1:3 בלוד את כפר קאסם במשחק האחרון לפני פגרת הקורונה, היתה הפעם הרבה פחות מסוכנת ונענשה לאחר שגיאה איומה של אדבאיו אדליי (76) שיצא לא טוב, ואף הדף את הכדור לשערו הוא.

הפועל ניר רמת השרון - בית"ר תל אביב בת ים 4:2

כדי להצטרף למאבק העלייה באופן מוחלט, שחקניו של אורן רותם ידעו שהם צריכים לגלות קצת יציבות ולהביא את היכולת ממשחקי החוץ גם לאצטדיון גרונדמן. זה לא קרה גם הערב. עידו שחר העלה את היריבה ליתרון (20), גיא שטח איזן עם כדור חופשי קשתי הישר לחיבורים (35) ואליאור משעלי השלים מהפך על סף סיום המחצית הראשונה, כשדייק מהנקודה הלבנה (45). לאחר ששטח (69) ואור אוסטוינד (87) הורחקו, איזן בר כהן (75) ל-2:2, ועומר ברמי (83) ואיהאב אל עביד (94) דאגו שהרצף יימשך: עשרה משחקים בהם בית"ר תל אביב בת ים לא מפסידה לרמת השרון.

יהאב אל עביד שחקן בית"ר תל אביב בת ים. דני מרון
ניצחון חוץ משכנע לבית"ר תל אביב בת ים/דני מרון

פלייאוף תחתון

בני לוד - הפועל עכו 1:2

ברכות לראובן עטר. המאמן חגג ניצחון בכורה בבני לוד, ניצחון שהרחיק את קבוצתו חמש נקודות מהקו האדום. המארחת רשמה ניצחון ראשון לאחר תשעה משחקים, וקיבלה מעט אוויר לנשימה, לפחות עד המחזור הבא. מדובר בניצחון ראשון של לוד על הפועל עכו מאז דצמבר 2007, והפער בין שתי הקבוצות עומד כעת על שש נקודות בלבד. מוראד אבו ענזה העלה את לוד ליתרון שתי דקות לסיום המחצית הראשונה, כשבן בן יאיר הוסיף את השני בדקה ה-57, מיד לאחר הרחקת איתן רצון מעכו. האורחת הצליחה לצמק בזכות שער של חן ידען (85) אך לא מעבר לכך.

מאמן בני לוד ראובן עטר. דני מרון
ניצחון בכורה כמאמן בני לוד. ראובן עטר/דני מרון

מכבי אחי נצרת - הפועל עפולה 0:3

הרצף העגום של עפולה התארך לו לשישה משחקים ללא ניצחון, והיא ממשיכה להתקרב לליגה א'. אחי נצרת, השיגה נקודה אחת בשלושת המשחקים שאחרי פגרת הקורונה, התעוררה בזמן ועשתה צעד גדול אל עבר הבטחת עונה נוספת בלאומית. מוחמד חטיב כבש במספרת נהדרת כבש השמינית (8), אלון בוזורגי הכפיל (23) ואשרף רבאח (94) חתם.

הפועל אשקלון - הפועל נוף הגליל 1:1

ההפסד באצטדיון המושבה להפועל פתח תקוה הוגדר כפספוס מבחינת הפועל אשקלון, ששוב פישלה מול קבוצה שבעצם איבדה עניין בליגה. דניאל קוניציקי (44) כבש ראשון, יובל אבידור איזן (84).

הפועל אום אל פאחם - הפועל פתח תקוה 3:2

"הקרב" על פסגת הפלייאוף התחתון היה מהנה, וגם בסיומו נותר איסמעיל עאמר ללא ניצחון בכורה. בנג'מין קוקו העלה את האורחת ליתרון מוקדם, כבר בדקה השנייה, אולם אום אל פאחם השוותה בפנדל של דובב גבאי (16). עומר צלישר החזיר את היתרון לפתח תקוה, עם בעיטה חזקה מחוץ לרחבה (28), ושוב היה זה גבאי שאיזן (35). בר ירוחם (74) הכריע ודאג לנקום על שני ההפסדים של הפועל פתח תקוה לאום אל פאחם מוקדם יותר העונה. המארחת סופרת משחק עשירי ברציפות ללא ניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully