וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במדריד טוענים: גארת' בייל עבר מהפך בפגרה, והוא "נינוח ומאושר" בריאל

הבלאנקוס אופטימיים לקראת המשחק נגד אייבר, הראשון שלהם מאז פגרת הקורונה (20:30, ONE). בתקשורת המקומית טוענים ש"לריאל יש את ההתקפה הטובה בספרד", ודווחים על שינוי בגישה אצל בייל

אתר רשמי

אחרי ההצגה של ברצלונה, הגיע גם זמנה של ריאל מדריד לחזור לכר הדשא. הבלאנקוס יארחו הערב (ראשון, 20:30, ONE) את אייבר באצטדיון על שם אלפרדו די סטפנו שיהיה האכסניה שלהם עד סוף העונה, ויקוו לצמק שוב את הפער מבארסה בפסגה, שעומד על חמש נקודות.

כלי התקשורת במדריד אופטימיים מאוד למרות היתרון של ברצלונה בפסגה. על פי "אס", "לריאל יש את ההתקפה הטובה בספרד" אחרי שאדן הזאר נכנס לכושר, ו"זידאן יכול לשחק פוקר" עם סוללת החלוצים המרשימה שעומדת לרשותו.

מלבד אדן הזאר שמציג כושר מרשים באימונים, גם גארת' בייל מראה סימנים חיוביים. על פי "מארקה", הוולשי המושמץ עבר מהפך ו"נראה נינוח מאי פעם" במדריד.

"אם הוא לא יקבל הזדמנות אמיתית מזידאן עכשיו, אז הוא כבר לא יקבל הזדמנות אמיתית ממנו לעולם", אמר גורם בריאל מדריד ל"מארקה".

על פי הדיווח, בייל "נחוש להוכיח לעולם כולו שהוא עדיין אחד השחקנים הטובים בעולם", ולכן עבד קשה מאוד כדי לשמור על כושר בזמן פגרת הקורונה. "הוא נראה מעורב יותר מאי פעם ומשקיע המון מאמצים, חוגג ומצחקק עם השחקנים האחרים, ויש לו נוכחות מרגיעה בחדר ההלבשה".

שחקן ריאל מדריד, גארת' בייל. רויטרס
"הוא יותר מחובר מאי פעם". גארת' בייל/רויטרס

מקורב לבייל אמר ש"הוא מאושר ונינוח במדריד בתקופה האחרונה". יחד עם זאת, מערכת היחסים עם זינדין זידאן נשארה לא יותר מקורקטית. זידאן לקח את בייל לשיחה אישית מיד עם החזרה לאימונים מפגרת הקורונה, והבהיר לו שיקבל ממנו יחס והזדמנויות שווים כמו כל אחד אחר. "זו מערכת יחסים מקצוענית - לא פחות ולא יותר. אבל בריאל עדיין מאמינים שבייל יכול להיות אחד השחקנים הכי טובים בקבוצה. העובדה שמשחקים בלי קהל עשויה להוריד ממנו לחץ ולפעול לטובתו".

בייל חתום בריאל עד קיץ 2022, ושכרו מוערך בכ-14.5 מיליון יורו לעונה. רק לאחרונה דווח על התעניינות מחודשת בו ב-MLS, אבל על פי "אס", "יש סיכוי נמוך מאוד שיעזוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully