וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדראג ראיקוביץ' מכוון גבוה: "תמיד חלמתי לשחק בספרד או אנגליה"

שוער ריימס ואקס מכבי תל אביב, צפוי להימכר בקיץ. על הדרבי של בלגרד: "אווירה נפלאה, יותר חמה ממה שנתקלתי בישראל וצרפת"

מתוך שידורי הליגה הסרבית

אקס מכבי תל אביב, פרדראג ראיקוביץ', ממשיך להיות מקושר עם מעבר גדול מריימס הצרפתית למועדון בכיר באירופה. השמועות העקשניות ביותר מדברות על סביליה ומילאן ונראה שלמרות משבר הקורונה שפגע כלכלית בכל המועדונים, נראה שהוא יעבור בקיץ תמורת סכום שינוע סביב 10 מיליון יורו.

בריאיון בסרביה, ראיקוביץ' בן ה-24 אמר: "אני לא מתייחס יותר מדי להתעניינות בי ולשמועות, אבל כמובן שזה משמח. תמיד חלמתי לשחק בספרד או אנגליה".

ראיקוביץ' הגיע לדרבי בין פרטיזן לכוכב האדום בלגרד בחצי גמר הגביע הסרבי, בו ביברס נאתכו כבש שער ניצחון (0:1) ופרטיזן גברה על האקסית שלו. "התאכזבתי מהתוצאה, תפסתי את הראש כשפרטיזן כבשה, לא יכולתי להסתיר את הרגשות שלי", אמר השוער, "האווירה הייתה נפלאה, עזבתי את סרביה לפני הרבה זמן והתגעגעתי. לא הרגשתי אווירה כל כך לוהטת בישראל או בצרפת".

פרדראג ראיקוביץ' שוער ריימס. GettyImages
התגעגע לאווירה. ראיקוביץ'/GettyImages

ראיקוביץ' סיים עונת בכורה פנטסטית בליגה הצרפתית. ריימס הצנועה ספגה פחות מכל קבוצה אחרת בצרפת (21 שערים ב-28 משחקים) והשיגה במפתיע את המקום החמישי שמבטיח לה חזרה לאירופה לראשונה מאז 1962/63. לסרבי בן ה-24 חלק גדול בכך, לאחר ששמר על שער נקי ב-12 משחקים והוציא את הכדור מהרשת רק 18 פעמים ב-27 המחזורים בהם פתח (שוער המשנה ספג שלישייה במשחק היחיד שלו).

ראיקוביץ' הוביל את הליגה הצרפתית גם בעצירות פנדלים, עם ארבע כאלה בליגה (מתוך חמש בעיטות) ועוד אחד בדו קרב הפנדלים שהעלה את ריימס לחצי גמר גביע הליגה. זה נתון השיא לשוער מאז החלה בדיקת הנתונים בליגה הצרפתית ב-2006/07, והכי טוב העונה בחמש הליגות הבכירות באירופה. ההצלחה הזו זיכתה את ראיקוביץ' במקום בנבחרת העונה של העיתון המוביל "פראנס פוטבול" והוא נבחר לשוער המצטיין של ליג 1 בכלי תקשורת נוספים בצרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully