וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "מכבי תל אביב פייבוריטית להחתים את לורנזו בראון בקיץ"

הגארד המצטיין של הכוכב האדום נחוש לשחק ביורוליג וצפוי לוותר על הצעת פנאתינייקוס, שהיתה המועמדת המובילה להחתימו. מרכוס פוסטר עשוי להצטרף לירוקים

אתר רשמי

מכבי תל אביב מתכוננת במרץ לחידוש העונה בליגת העל, אבל במקביל עמלה על הרכבת הסגל לעונה הבאה. אמש (שבת) קיבלו הצהובים מסר חיובי מכיוונו של אחד הגארדים שסומנו על ידי הקבוצה לקיץ, לורנזו בראון. הקומבו גארד שהצטיין העונה במדי הכוכב האדום בלגרד, ניהל משא ומתן מתקדם עם פנאתינייקוס בתקופה האחרונה אולם על פי דיווח בסרביה, החליט להפסיק את המגעים בעקבות ההחלטה של פאו לוותר על הכרטיס החופשי ליורוליג.

בעקבות ההחלטה, מכבי תל אביב "הפכה לפייבוריטית" במרוץ אחריו, שמתרכז בין כמה קבוצות. מלבד מכבי תל אביב ופנאתינייקוס, גם אולימפיאקוס וצסק"א מוסקבה סימנו אותה, אולם הוא לא נמצא בעדיפות גבוהה אצלן - מה שעשוי לסלול את דרכו למכבי תל אביב. בראון בן ה-29, שנבחר בסיבוב השני של דראפט 2014 ושיחק בפילדלפיה, מינסוטה, פיניקס וטורונטו, העמיד העונה ממוצעים של 12.3 נקודות ו-4.6 אסיסטים ביורוליג.

שחקן מכבי תל אביב יובל זוסמן מול שחקן הכוכב האדום בלגרד לורנזו בראון. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
ישחקו יחד בעונה הבאה? לורנזו בראון עם יובל זוסמן/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

על פי דיווחים ביוון, פאו צפויה להסתפק בעונה הבאה בזרים מהדרג השני והשלישי של היבשת. מי שכן עשוי לשחק באואקה בעונה הבאה הוא מרכוס פוסטר, ששיחק העונה בהפועל חולון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully