וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוואד על הכוונת של ואלווייק, במכבי חיפה מודים: "לא באנו מוכנים לפלייאוף"

14.6.2020 / 9:01

הקבוצה ההולנדית שמינתה לאחרונה את מו אלאך למנהל ספורטיבי, עוקבת אחרי ההתפתחויות בין החלוץ למכבי חיפה. שחקנים בקבוצה מבקרים את בלבול, שמסתמן שיעזוב עם מרבית חברי הצוות שלו

האתר הרשמי של מכבי חיפה

עיקרי הדברים

- מסתמן: מרקו בלבול יעזוב את מכבי חיפה בסיום העונה עם מרבית הצוות שלו

- אם ברק בכר יגיע, המאמן המנטלי איתן עזריה יגיע איתו וג'ובאני רוסו יוזז לתפקיד אחר

- שחקנים במכבי חיפה ביקרו את בלבול: "לא באנו מוכנים לפלייאוף"

- ואלווייק ומו אלאך עוקבים אחר ההתפתחויות בגזרת מוחמד עוואד

seperator

1. בלבול לא צפוי להמשיך, השחקנים מבקרים: "לא באנו מוכנים לפלייאוף"

אחרי ה-0:0 אמש (שבת) עם בית"ר ירושלים, נעמד מרקו בלבול מול המצלמות וסיפק את הנאום הכי אמיתי שלו בשנה וחצי שהוא מאמן את מכבי חיפה. בניגוד להתפתלויות במהלך העונה, בלבול הבהיר באופן חד וחלק שהוא חושב שהוא צריך לאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה - אבל גם זה לא אמור להספיק. למרות ההצהרות של בלבול, בחיפה מעריכים ששחר יודיע כבר בקרוב שבלבול יסיים את דרכו בקבוצה בתום העונה. שחר לא בישר על כך לאף אחד, אבל על פי גורמים במועדון ההודעה תצא בקרוב. המועמדים הטבעיים להחליפו הם ברק בכר ויוסי אבוקסיס, אך עושה רושם שאבוקסיס יאמן בעונה הבאה את הפועל באר שבע או את נבחרת ישראל - כך שבכר הוא המועמד הטבעי. פרט אליו, גם סלובודן דראפיץ' בין המועמדים.

אם בלבול אכן יעזוב מרבית הצוות המקצועי יעזוב יחד איתו, כשנאיל קלארק ופול גרובס לא יישארו והמאמן החדש יביא צוות משלו. בנוסף הקבוצה תצרף מאמן מנטלי חיצוני. אם בכר יגיע, יהיה זה ככל הנראה איתן עזריה. ג'ובאני רוסו שהוגדר העונה כמאמן מנטלי, עשוי לעבור לתפקיד במערך השיווק אך סוגייה זו תתברר רק לאחר ההודעה על זהות המאמן החדש.

עם או בלי קשר לעתידו של בלבול, בחיפה העבירו אמש ביקורת על המאמן ועל השחקנים. "צריך להגיד את האמת - לא באנו מוכנים לפלייאוף", הודה שחקן בכיר בקבוצה. "נכון שהקורונה פגעה בכולם, אבל אנחנו נפגענו גם ברמה המנטלית וגם ברמת האגרסיביות".

עוד בוואלה!

מרקו בלבול: "יש קונצנזוס כמעט מוחלט שאני צריך להישאר"

לכתבה המלאה
מאמן מכבי חיפה, מרקו בלבול. לילך וייס רוזנברג
בלבול/לילך וייס רוזנברג

2. אם יגיע מאמן חדש, בקבוצה ינסו לפתוח דף חדש עם שועה

אם בלבול אכן לא ימשיך, לטיפול שלו בסאגה המתמשכת סביב ירדן שועה יהיה חלק גדול בכך. אתמול נרשם עוד פרק בטלנובלה, כשהחלוץ שנכלל בסגל אחרי שבוע סוער אפילו לא נדרש להתחמם. שועה יעמוד היום לוועדת משמעת בעקבות הפרת הבידוד ויספוג קנס כבד, אולם זה לא מנע מגורמים במכבי חיפה לתהות למה לא שותף אם נכלל בסגל. שועה הביע בלא מעט הזדמנויות רצון לעזוב, אבל נראה שאם יגיע מאמן חדש הקבוצה תנסה לפתוח איתו דף חדש.

ירדן שועה, שחקן מכבי חיפה. שלומי גבאי
יפרח אצל מאמן אחר? ירדן שועה/שלומי גבאי

3. עוואד על הכוונת של ואלווייק ומו אלאך

גם מוחמד עוואד שנכנס אתמול כמחליף הוא בגדר סימן שאלה לקראת העונה הבאה. מו אלאך שמונה לאחרונה למנהל מקצועי בואלוויק, נועלת הטבלה בהולנד, עוקב אחרי ההתפתחויות בין מכבי חיפה לחלוץ, ואם תהיה לו אפשרות לצרף אותו הוא ינסה לעשות זאת. בכל מקרה מכבי חיפה תדרוש סכום גבוה עבורו שעשוי לסכל את המהלך, אך במועדון מבינים שאם הוא לא יחתום על הארכת חוזה הם יהיו חייבים למכור אותו בקיץ כדי שלא יעזוב ללא תמורה בקיץ הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully