וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעיון איחוד הליגות של הולנד ובלגיה נבחן שוב: "והפעם ברצינות"

הקבוצות הבכירות ביקשו לקבל פרטים נוספים, כשההערכה היא כי מיזוג כזה יוביל לעלייה של 35 אחוזים ברווחים: "הגיע הזמן לבחון מחדש את העתיד שלנו"

מתוך שידורי הליגה הסרבית

בווידאו: ביברס נאתכו מככב בדרבי של בלגרד

האם הליגות של הולנד ובלגיה בדרך לאיחוד? האפשרות למזג את הליגות עלתה כבר בחודש פברואר וכעת, לאור משבר הקורונה שגרם לשתי הליגות לוותר על חידוש העונה, נבחן הרעיון הזה מחדש. על פי הדיווח של NOS, "הפעם הכוונה היא רצינית", כשהמטרה היא להתקרב לחמש הליגות הבכירות של אירופה ולהפוך את הליגה המאוחדות לשישית בטיבה.

שחקני פיינורד עם גביע אופ"א 2002. GettyImages
התואר האירופי האחרון. שחקני פיינורד עם גביע אופ"א ב-2002/GettyImages

חברת "דלויט" הציגה מחקר לפיו איחוד הליגות יאפשר רווח של 250 עד 400 מיליון יורו רק מזכויות שידור ושיווק, וסך הכול זינוק של 35 אחוזים ברווחים. קבוצות כמו אייאקס, פיינורד, פ.ס.וו איינדהובן, אלקמאר, ויטסה ואוטרכט מהולנד, יחד עם המועדונים הבלגים הבכירים אנדרלכט, קלאב ברוז', גנק, גנט וסטנדרד ליאז' ביקשו לקבל מידע נוסף בשבועות הקרובים.

במסמך שהוגש לקבוצות נכתב: "הכדורגל השתנה, התפקיד שלנו השתנה. הזכייה האחרונה הייתה לפני כמעט 20 שנה והאוהדים רוצים תהילה אירופית. אחרי 150 שנה, הגיע הזמן לבחון מחדש את העתיד שלנו".

כרגע יש לכל אחת מהליגות חמישה כרטיסים לאירופה. על פי התכנון, לליגה המשותפת יהיו שבעה כרטיסים וישחקו בה סך הכול 18 קבוצות - 10 מהולנד ו-8 מבלגיה - בשני סיבובים ו-34 מחזורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully