וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב וקבוצות היורוליג קוראות להשאיר את פנאתינייקוס

13.6.2020 / 14:16

10 הקבוצות הנוספות בעלות הרישיון, ביניהן האלופה הישראלית, התנגדו לדברים של נשיא הירוקים ינאקופולוס, אך מבקשות לא לוותר על חברות הקבוצה ביורוליג: "ניקח כל צעד אפשרי כדי לשמור על המוניטין של המפעל"

צילום: ניר שטיינברג, באדיבות דוברות עיריית קריית מוצקין

הכדורסל האירופי סוער בימים אלה בשל המשבר בין פנאתינייקוס ליורוליג, שהגיע לשיאו ביום חמישי האחרון עם מכתב של נשיא המועדון ובו הוא מביע את רצון הקבוצה להעביר את המניות של הקבוצה ביורוליג.

היום (שבת) נשלחה הצהרה מקרב 10 הקבוצות הנוספות בעלות רישיון במפעל, ביניהן מכבי תל אביב, ובו הם מתנערות מהצהרותיו של בעלי פאו, דמטריס ינאקופולוס, ובו הן אף קוראות להשאיר את הקבוצה במפעל.

ג'ורדי ברתומאו מזכ"ל היורוליג עם עורך הדין שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מאמינים בפרויקט. שמעון מזרחי עם ג'ורדי ברתומאו/ברני ארדוב

"כל עשר הקבוצות מאמינות בפרויקט היורוליג", נכתב בהודעה, "הקבוצות נשארות מאוחדות וחזקות ביחד, והשיגו את ההצלחה בשל האחדות הזאת. ההתקדמות של היורוליג ב-20 השנים האחרונות, ובעיקר בעשור האחרון, חיזק את האמונה והרצון של הקבוצה להמשיך לבנות על ההצלחה ולהביא את הכדורסל האירופי לרמה הבאה. הצמיחה הזאת הגיעה בזכות ההבנה של היורוליג, אך גם בזכות הכלכלה סביבה. ההצלחה הזאת הובילה עסקים רבים להצטרף למפעל, וגרמה לצמיחה של הארגונים".

בהמשך נכתב כי: "מאז שנת 2000, הקבוצות בעלות הרישיון מחזיקות בסטנדרטים גבוהים של יושרה. זה כולל יושרה כלכלית, רגולטורית, שקיפות ומשמעתית, דברים שכרגע מנסים לפקפק בהם. הסטנדרטים הללו עומדים בהשוואה לסטנדרטים הגבוהים ביותר בעולם. היורוליג, לפי כל תחזית, ימשיך למצות את הפוטנציאל ויצמח. הקבוצות ממשיכות להיות נחושות לקחת כל צעד אפשרי להביא את הכדורסל האירופי לרמה הבאה, ולמסור את את הרמה הגבוהה ביותר של התחרות, תוך כדי הגדלת בסיס האוהדים".

ההצהרה נחתמת בקריאה: "הקבוצות רוצות כי פנאתינייקוס תישאר ביורוליג בזכות החלק הגדול של הקבוצה במפעל במשך 19 שנים. עם זאת, לא נסבול את הדברים של מר ינאקופולוס. הקבוצות יקחו כל צעד כדי לשמור על המוניטין והיושרה של הקבוצה, ויוודאו שהקבוצה תעמוד בכל ההתחייבויות שלה כחלק מהמפעל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully