וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודי פרננדס: "ריאל מדריד יכולה להתמודד ב-NBA, אין לי ספק לגבי זה"

הגארד הוותיק משוכנע שה"תיאום העיוור" בין שחקני הבלאנקוס, שנהנים מהמשכיות נדירה, יכול לשחק תפקיד גם בליגה הטובה בעולם: "אנחנו בנויים לזה"

אתר רשמי

רודי פרננדס משוכנע: ריאל מדריד ברמה של קבוצת NBA. הגארד הוותיק, שטעם גם מהיורוליג וגם מה-NBA במהלך הקריירה, הסביר בריאיון לרשת DAZN מדוע הוא מאמין שהבלאנקוס היו יכולים להתמודד בכבוד בליגה הטובה בעולם.

"אני עדיין זוכר איך ניצחנו את אוקלהומה סיטי ב-2016. זה אמנם היה משחק הכנה, אבל אין לי שום ספק שריאל בנויה להתמודד עם קבוצות ברמה הזו", אמר. "ברור שהם לא שיחקו באינטנסיביות של פלייאוף, אפילו לא של עונה רגילה, אבל הראינו באותו משחק שאנחנו בנויים לרמה הזו".

באספקט אחד אין שנייה לריאל מדריד בעולם כולו, ככל הנראה: המשכיות. אחרי הארכות החוזים של פרננדס, פליפה רייס, ג'ייסי קארול, אנתוני רנדולף וטריי תומפקינס, יחברו שחקני הסגל של ריאל לא פחות מ-93 שנות ותק במועדון - רייס ישלים 17 שנים במדים הלבנים, סרחי יוי 15, ג'ייסי קארול ורודי פרננדס 10 כל אחד, ג'ף טיילור וטריי תומפקינס 6 כל אחד, אנתוני רנדולף ופקונדו קמפאסו 5 כל אחד, וולטר טבארס ופביאן קוזר 4, גבריאל דק ואוסמאן גארובה 3, ניקו לפרוביטולה וג'ורדן מיקי 2, וקרלוס אלוסן הצעיר שהצטרף לאחרונה 1.

רודי משוכנע שעם התיאום העיוור בין השחקנים של ריאל, גם קבוצות NBA יתקשו. "אנחנו מכירים אחד את השני יותר טוב מבכל קבוצה אחרת. זה נותן לנו יתרון בכל רמה", טען.

רודי פרננדס שחקן ריאל מדריד. GettyImages
קבוצת NBA? רודי פרננדס/GettyImages

פרננדס אף מודה שקריירת ה-NBA שלו היא בגדר החמצה. "פאו גאסול ליווה אותי לאורך התקופה הזו, והיא לא היתה פשוטה. היה לי טוב בפורטלנד, אבל בשלב מסוים נהיה קשה מדי. אני חושב שקיבלתי עצות מהאנשים הלא נכונים".

יחד עם זאת, הוא לא מתחרט שחזר לאירופה. "רציתי להתנתק מה-NBA ולחזור להרגיש שחקן משמעותי. ב-NBA זה יותר קשה", אמר פרננדס, שגיבה גם את ההחלטה של ניקולה מירוטיץ' שעשה צעד דומה בקיץ וחתם בברצלונה. "מגיעים ליורוליג שחקנים ברמה גבוהה מאוד, וזה עוזר למפעל להצדיק את התדמית שלו כליגה השנייה הכי טובה בעולם. יותר ויותר שחקנים ברמת NBA מגיעים לאירופה, ואפשר לראות כמה הליגה משתפרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully