וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 12.6: ברצלונה מוכנה להשתתף בשכרו של קוטיניו, בלם חדש לסיטי?

הקטלאנים ממשיכים לחפש לברזילאי בית חדש. פאו טורס סומן על ידי פפ, דייגו גודין עשוי לעבור לליון, חוזה חדש ללקאזט?

מתוך שידורי הליגה הסרבית

בווידאו: ביברס נאתכו חוגג שער בדרבי של בלגרד

העברות

* ז'ורדי גספאר, המגן הצרפתי ששיחק בליון וסרקל ברוז' והשתייך למונאקו (אבל שיחק רק בקבוצת המילואים) חתם לשלוש שנים בגרנובל מהליגה השנייה, במדיה ישחק בעונה הבאה גם קווין טאפוקו מהפועל חיפה. מי שעוד חתם הוא שחקן הכנף יוריק ראבה בן ה-30, שחזר לקבוצת נעוריו אחרי שנים ארוכות בשוויץ.

שמועות

* לפי "טלגרף", ברצלונה תהיה מוכנה לשלם חלק משכרו של פיליפה קוטיניו, שעומד על למעלה מ-200 אלף ליש"ט בשבוע, אם ימצא קבוצה חדשה.

* ב-ESPN טוענים שברצלונה מובילה על ריאל מדריד במירוץ אחר הכישרון בן ה-16 של ראיו וייקאנו פביאן לוצי.

* באיטליה טוענים שדייגו גודין עשוי לעזוב את אינטר לטובת ליון.

* על רקע העניין הגובר שמביעה בו אתלטיקו מדריד, תציע ארסנל חוזה חדש לאלכסנדר לקאזט.

* ב-ESPN מכחישים את השמועות על מעבר אפשרי של בן צ'ילוול למנצ'סטר סיטי, וטוענים שפפ גווארדיולה קודם כל מחפש בלם. אחד השמות שהועלו - פאו טורס מוויאריאל.

* מצטרפת חדשה למירוץ אחר ילד הפלא של ולס סארספילד טיאגו אלמדה: אחרי אתלטיקו מדריד, מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי, גם ברצלונה נכנסה לתמונה.

* אינטר סימנה את המחליף המיועד ללאוטרו מרטינס, אם אכן יימכר לברצלונה: פדריקו קייסה מפיורנטינה.

* ב"דיילי אקספרס" טוענים שאינטר שוקלת להציע לארסנל 27 מיליון ליש"ט עבור הקטור ביירין.

* ברצלונה מעדיפה לקבל כסף עבור פיליפה קוטיניו, אבל לא מן הנמנע שתמכור אותו תמורת שחקנים. בטוטנהאם וצ'לסי, כך על פי דיווחים, סימנה מספר בלמים ומגנים.

ארלינג הולאנד בורוסיה דורטמונד. רויטרס
יעדיף את ליברפול על פני מנצ'סטר יונייטד? ארלינג הולאנד/רויטרס

* על פי "הסאן", וירג'יל ואן דייק בדרך להארכת חוזה בליברפול תמורת סכומי עתק. הבלם המצטיין אמור לחתום בקרוב לחמש שנים נוספות ולהרוויח כ-220 אלף ליש"ט בשבוע - מה שיהפוך אותו למשתכר הגבוה בתולדות ליברפול. בכך המרסיסיידרס אמורים לשים סוף לשמועות על האפשרות שיעבור בקיץ לפריס סן ז'רמן.

* ברצלונה מתכננת להאריך את חוזהו של ילד הפלא ריקי פוץ', שעתידו הוטל בספק. הקשר הכישרוני אמור לחתום על חוזה חדש עד 2023, ובמסגרת ההתחייבות אמור לקבל הרבה יותר קרדיט בקבוצה הבוגרת.

* עוד בברצלונה: על פי דיווח בתקשורת ההולנדית, הקטלאנים מעוניינים בקשר פיינורד אורקון קוצ'קו. הכישרון בן ה-19 מחוזר גם על ידי ארסנל, צ'לסי וסביליה.

* יאן אגה פיורטופט, שחקן העבר הנורבגי ששיחק בין השאר באנגליה וגרמניה, טוען כי חלוצה המחונן של דורטמונד ארלינג הולאנד צריך לעבור לליברפול. פיורטופט הוסיף ציטוט מעניין כשהסביר למה הנורבגי הצעיר לא צריך לעבור למנצ'סטר יונייטד, שהוזכרה כמועמדת בכירה לרכוש את השחקן: "אם תדברו איתו על 'יונייטד', מבחינתו מדובר בלידס, הקבוצה אותה הוא אוהד".

* חואן ז'סוס, שחקן ההגנה הברזילאי של רומא, קיבל ברכות מחברו ראג'ה נאינגולן לכבוד יום הולדתו ה-29 וכתב לו בחזרה: "אנחנו מחכים לך, מנהיג החבורה חסר!". נאינגולן משחק העונה בקליארי כמושאל מאינטר, אבל לקבוצה מסרדיניה אין אופציית רכישה וקיימת אפשרות שיחזור לרומא, במדיה כבש 33 שערים בארבע שנים וחצי עד קיץ 2018.

* ליל העבירה לנאפולי מסר, לפיו היא מצפה לקבל 80 מיליון יורו עבור החלוץ ויקטור אוסימן. הניגרי בן ה-21 כבש 18 שערים העונה ומבוקש בכמה קבוצות, אבל ליל דורשת את הסכום שקיבלה מארסנל על ניקולא פפה.

* על פי "ל'אקיפ, ניס מנסה להחזיר לצרפת את מורגן שניידרלין, עליו אברטון מבקשת בין 8 ל-10 מיליון יורו. הקשר בן ה-30 עזב את שטרסבורג בגיל 18 וחצי ומאז משחק באנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully