וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן את הקבוצה הסינית מהבית בצרפת: סיפורו של ברונו ז'נסיו

ברונו ז'נסיו, מאמנה של בייג'ינג גואן, מנהל את האימונים ממרחק של 8,000 ק"מ והגדיל לעשות עם מסיבת עיתונאים באמצעות הסמארטפון

אתר רשמי

בווידאו: מילאן מתאמנת

משבר הקורונה יצר תקדימים רבים בכדורגל העולמי, אבל מה תגידו על מאמן שמדריך את הקבוצה שלו ממרחק של 8,000 ק"מ? זה הסיפור של ברונו ז'נסיו, שחקן ומאמן ליון לשעבר, שמונה למאמן בייג'ינג גואן לפני כשנה ולא יכול לחזור לסין בגלל המגיפה העולמית.

ברונו ז'נסיו מאמן בייג'ינג גואן עם רנאטו אוגוסטו. GettyImages
אחד בצרפת, אחד בברזיל. ברונו ז'נסיו עם רנאטו אוגוסטו/GettyImages

למרות סגירת הגבולות בשתי המדינות, ז'נסיו העביר אימונים בשבועות האחרונים מביתו בצרפת, ואתמול (חמישי) הגדיל לעשות עם קיום מסיבת עיתונאים באמצעות המכשיר הסלולרי בתום האימון.

"הקבוצה מתאמנת כרגיל מדי יום, ולמרות המצב הקשה אנחנו נעזרים באמצעים טכנולוגיים ובטלפונים הניידים כדי להתגבר על זה", אמר ז'נסיו ברגע סוריאליסטי שבו אחד מאנשי הצוות מחזיק את המכשיר מול אנשי התקשורת וגם מתרגם את התשובות לסינית.

כמו ז'נסיו בן ה-53, יש עוד כמה מאמנים זרים שלא הספיקו לחזור לפני שסין סגרה שוב את הגבולות שלה כאמצעי הגנה בהתמודדות עם נגיף הקורונה. גם הסקורר שלו סדריק בקאמבו והקשר הברזילאי רנאטו אוגוסטו לא חזרו לסין.

עונת 2020 בכדורגל הסיני, שיועדה להיפתח ב-22 בפברואר ומאז נדחית פעם אחר פעם, עשויה להתחיל בסופו של דבר בתחילת יולי, אם כי אין עדיין תאריך רשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully