וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטואן קונטה: "90 אחוז שאעזוב את בית"ר, מקווה למצוא קבוצה טובה יותר"

שחקן ההגנה התראיין בצרפת והבהיר: "אני חושב שעשיתי את שלי, אני צריך להחיות את עצמי במקום אחר. הייתה עונה טובה, המועדון התפתח"

האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בווידאו: רוני לוי לקראת המשחק מול מכבי חיפה

אנטואן קונטה, שחקנה הצרפתי של בית"ר ירושלים, התראיין הערב (חמישי) לאחד מאתרי האוהדים של פריז סן ז'רמן, הקבוצה בה גדל, והתייחס בין היתר לעתידו אחרי שלוש שנים בישראל.

"בכל הצניעות, אני חושב שעשיתי את שלי בבית"ר ירושלים ואני מקווה למצוא קבוצה טובה יותר כדי להחיות את עצמי", אמר הצרפתי בן ה-26. "אני יודע שיש לי את היכולות לשחק ברמה גבוהה יותר, אז 90 אחוז שאני אעזוב. אני פתוח לכל אפשרות, אני רוצה להיות קרוב יותר לבן שלי בן ה-4. המשפחה הייתי איתי בשנתיים הראשונות, אבל לאחר מכן רצינו שילמד במערכת חינוך צרפתית. אני לא פוסל אפשרות לשחק בגרמניה, איטליה או ספרד, אבל למה לא לחזור לצרפת? אני יודע שאצטרך להיות חזק מנטלית, כי חזרה שלי תעשה רעש בתקשורת אחרי כל מה שקרה".

אנטואן קונטה שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
רוצה אתגר חדש. אנטואן קונטה/קובי אליהו

על פגרת הקורונה: "הסגר מבחינתי עבר די טוב, זה נמשך קצת יותר מחודש. לא היו יותר מדי מתים בישראל. המועדון נתן לנו אופני כושר להתאמן ועשיתי אימונים מרחוק בזום. הדבר הכי קשה היה לא לדעת מתי נחזור. היינו באי ודאות. התחלנו עם שלושה משחקי אימון ואז עברנו למשחקי ליגה".

על העונה שלו אמר: "הייתה לי עונה טובה עם כמה משחקים איכותיים. שיחקתי 18 משחקים וזה די מספק. היה לי קצת קשה במשחק הראשון אחרי הסגר, אבל התמודדתי די טוב בשני המשחקים הבאים".

על העונה מבחינת הקבוצה: "אנחנו כרגע במקום השלישי ועוד יכולים להשיג את המקום השני. עשינו עונה טובה. זכינו בגביע הטוטו בספטמבר עם ניצחון על מכבי תל אביב, זה כמו גביע הליגה בצרפת. המטרה שלנו הייתה להעפיל לאירופה. מאז שהגעתי, המועדון התפתח היטב. הגיע נשיא חדש עם פרויקט חדש, הוא מינה את יוסי בניון למנהל המקצועי שהוא שם גדול בכדורגל הישראלי. הוא יביא את כל הניסיון שלו כדי לקדם את המועדון".

על הבחירה בבית"ר: "לא אסתיר את זה, פחדתי קצת לפני שחתמתי. שמעתי כל מני דברים, במיוחד על המלחמה, אבל הסוכן שלי הרגיע אותי ואמר שאראה שזה רחוק מהאמת. גם אם ירושלים קשוחה יותר מתל אביב או חיפה, זה מקום טוב לחיות בו. החברים לקבוצה קיבלו אותי בזרועות פתוחות ואני לא מתחרט שהגעתי".

על רמת הכדורגל בישראל: "שלוש הקבוצות הבכירות פה יכולות לשחק בליגה הצרפתית הראשונה. אני מדבר על מכבי תל אביב, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים, אם כי נצטרף להיות בשיאנו כדי לעשות את זה. לגבי שאר הקבוצות, הן מתאימות לליגה השנייה או אולי אפילו לשלישית. יש הבדל גדול בין התקציבים. אין כאן סגנון מסוים של כדורגל, אבל הצרפתים שמגיעים יגידו שלא קל לשחק כאן. הקהל הוא אחד המטורפים שחוויתי, התמיכה מהקהל היא עצומה כשאנחנו מנצחים. קצת פחות כשמפסידים, אבל זה גורם לנו לתת הכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully